lol.. apart.. maar denk wel dat hij er verstand van heeft *sorry jongens maar hij zit al 40/50 jaar aan de brommers, en zei dat een brommer waar een grotere carb/cili op zit, in verhouding sneller vast kan lopen dan een originele*.... ik wacht wel af
ik weet wel zeker dat je het minste kans op vastlopen hebt, wanneer je overal netjes afblijft, en de hele zaak van de fabriek is hé..
dus als je het zo bekijkt is het logisch wat die vent zegt he..
(zo van "allee, ze hebben er aan geprutst en 'grote' dingen gestoken, en 't is naar de knoppen")
Vanmiddag de exbrommer van Riemer uit elkaar gehaald. Zondag verder gaan (alleen nog achterbrug en voorvorkgebeuren eruit).
De cilinder die erop zit, is echt best groot, 43,5mm ofzo
Tombo schreef:Vanmiddag de exbrommer van Riemer uit elkaar gehaald. Zondag verder gaan (alleen nog achterbrug en voorvorkgebeuren eruit). De cilinder die erop zit, is echt best groot, 43,5mm ofzo
als je die cilinder niet meer wil, wil ik m wel terug, als collecters item
Hij blijft er nog op, hij zag er nog perfect van binnen uit (hoonsporen enzo). Net verder uit elkaar gehaald, nu is hij echt helemaal in onderdelen.
Verder met Niels nog wat aan het blok gesleuteld, er klopten een paar dingetjes niet. Ohjah, en zo'n boutje waarmee je zo'n koppelingsdrukveer vastdraait was afgebroken in het aluminium maar gelukkig zaten er nog drie of vier van die extra platen bij de brommer, dus dat scheelt weer
gisteren op de brommer van velserbroek naar scheveningen redbull knockout race geweest 2,5 uur heenrijden en 4 uur terug in de kou helemaal verkleumd thuis maar was wel leuk en onderweg mijn pakking van me uitlaat kwijtgeraakt en me spatbord voor losgeschoten maar voor de rest reedt hij super maakte alleen een teringherrie