Of een 508 oid.. Die worden hier nu volop goedkoop aangeboden (ivm wegenbelasting volgend jaar)
Vriendin van me heeft nog een 407 te koop.. Daar kunnen wel 6 brommers in
Jeti schreef:Of een 508 oid.. Die worden hier nu volop goedkoop aangeboden (ivm wegenbelasting volgend jaar) Vriendin van me heeft nog een 407 te koop.. Daar kunnen wel 6 brommers in
Die 407 is verhoogd en verlengd.
Heeft geen officiële stoelen verder volgens mij. Denk dat er geen aantal zitplaatsen op het kenteken geregistreerd staat.
Of kijk naar een LT35 of iets.
Die jaren 80 busjes kosten hier nu geen drol meer. Mensen willen geen honderden euro's per kwartaal betalen voor hun dieseltjes.
Jeti schreef:Die 407 is verhoogd en verlengd. Heeft geen officiële stoelen verder volgens mij. Denk dat er geen aantal zitplaatsen op het kenteken geregistreerd staat. Of kijk naar een LT35 of iets.
Die jaren 80 busjes kosten hier nu geen drol meer. Mensen willen geen honderden euro's per kwartaal betalen voor hun dieseltjes.
deze wordt ook gebruikt voor dagelijks vervoer naar werk enzo, dus ga toch voor een iets recentere, minstens van 2000.
Als ik een bedrijfswagen ofzo heb zou het wel een oudere mogen zijn
M'n motorpak aan het ontdoen van een vliegenkerkhof. 2 avondritjes en m'n hele pak is smerig, door het vizier van mn helm zie ik nog maar de helft ofzo, alleen maar vliegjes