Kortsluiting bij knipperlichten en/of gelijkrichtercel
- Rikkert
- 100km gereden
Hoezee, hoezee, hoezee! Probleem opgelost!
Vandaag alles weer aangesloten en het werkt allemaal perfect. Volgende week als ik terug ben van de introductieweek van mijn nieuwe studie ga ik een paar nieuwe zekeringen halen, want ze zijn op.
Ja, een slagschroevendraaier staat al op mijn verlanglijstje!
Dankjewel!
Daar ben ik ook achtergekomen. Bij mij komt de blauwe draad van de grondplaat (dus niet de neutraalschakelaar). Vanuit dezelfde kabelboom splitst wel een andere blauwe draad af, deze zal dan hoogstwaarschijnlijk wél van de neutraalschakelaar zijn.
Sorry, maar schema lezen vind ik nog een beetje moeilijk, zeker met imi boompjes die andere kleuren hebben. Gelukkig is het nu toch gelukt.
Iedereen ontzettend bedankt voor de hulp!!! Nu doet écht alles van mijn FS1 het, weer een FS1-rijder helemaal blij!!

Vandaag alles weer aangesloten en het werkt allemaal perfect. Volgende week als ik terug ben van de introductieweek van mijn nieuwe studie ga ik een paar nieuwe zekeringen halen, want ze zijn op.
hans.m schreef:als je een slagschroevendraaier gebruikt bij het losdraaien van boutjes die heel erg vastzitten, beschadig je de kopjes niet en dan kan je ze nog gebruiken.
Ja, een slagschroevendraaier staat al op mijn verlanglijstje!
Jeti schreef:Goed bezig Rikkert!
Dankjewel!

marco schreef:Zwart is niet de aarde maar is van de ontstekingsspoel en de blauwe is van de neutraalschakelaar boven op je blok.
Daar ben ik ook achtergekomen. Bij mij komt de blauwe draad van de grondplaat (dus niet de neutraalschakelaar). Vanuit dezelfde kabelboom splitst wel een andere blauwe draad af, deze zal dan hoogstwaarschijnlijk wél van de neutraalschakelaar zijn.
Pa_Tombo schreef:Jij maakt het weer moeilijk.![]()
Ik zei al z
Schema lezen.![]()
Maar ja Zucht
Sorry, maar schema lezen vind ik nog een beetje moeilijk, zeker met imi boompjes die andere kleuren hebben. Gelukkig is het nu toch gelukt.
Iedereen ontzettend bedankt voor de hulp!!! Nu doet écht alles van mijn FS1 het, weer een FS1-rijder helemaal blij!!