eriks schreef:Heb je Ton & Ton en kornuiten al gevraagd Johan ??
Zijn dat de mannen uit Rosmalen?
In principe ga ik niemand persoonlijk uitnodigen, dan is het einde zoek.
Iedereen die het forum leest is van harte welkom.
Ook vrienden familie etc van forumleden geen probleem
Zijn dat de mannen uit Rosmalen? In principe ga ik niemand persoonlijk uitnodigen, dan is het einde zoek. Iedereen die het forum leest is van harte welkom. Ook vrienden familie etc van forumleden geen probleem
Zijn dat de mannen uit Rosmalen? In principe ga ik niemand persoonlijk uitnodigen, dan is het einde zoek. Iedereen die het forum leest is van harte welkom. Ook vrienden familie etc van forumleden geen probleem
Nee dat zijn de mannen die Delft enz doen ...
Ik begreep dat Rob ze had gevraagd afgelopen weekend
2 ervan zouden komen.
Ze hebben het op mn uni weer lekker ingepland qua herexamens.
Vrijdag de 30e om 8u een examen en zaterdag de 31e idem ditto...
Ik ben dus genoodzaakt te moeten meedelen dat ik niet zal kunnen komen
BJ schreef:Ze hebben het op mn uni weer lekker ingepland qua herexamens. Vrijdag de 30e om 8u een examen en zaterdag de 31e idem ditto... Ik ben dus genoodzaakt te moeten meedelen dat ik niet zal kunnen komen
realobsession schreef:ik heb er zin in zin in zin in jajajajajaajajajajajajajjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker een weekend knallen jepa jepa.
shit shit bus stuk weet nog niet wat ,hoop dat het mee valt met de meeting der meetings in aan tocht
ja daar moeten wel 3 mensen in mee dus best wel een probleem.
Nee dat zijn de mannen die Delft enz doen ...
Ik haak hier ook even op in, zoek bij mij in de omgeving (DenHaag/Delft/Westland) mede Yamaha rijders, om een ritje te organiseren enz enz..
Weten jullie of er mensen in Z-H zijn die dit ook willen?
En wanneer is deze meeting? Hoop dat mijn FS1 dan gekeurd is?
Ik haak hier ook even op in, zoek bij mij in de omgeving (DenHaag/Delft/Westland) mede Yamaha rijders, om een ritje te organiseren enz enz.. Weten jullie of er mensen in Z-H zijn die dit ook willen?