YamaSam schreef:Verjaardagsfeestje van mn lief en instuif van het huis. Brommer is er ook niet klaar voor, laatste maanden geen vijs gedraaid. De kleine gaat voor!
is het weekend van wellen
Jij komt toch wel naar Wellen Maarten?
ik ga zeker men best doen, moet alleen zien dat ik dan zeker terug ben van frankrijk. en hopelijk dan ook direct nadien beginnen werken
Geen Wellen in mijn topic, Marco Dus jij gaat naar Wellen?
Ik heb nooit gezegd dat ik niet kom.
Plan is nog steeds om vrijdag naar de meeting te komen, en zaterdag (o.a. foto's maken) door te rijden naar Wellen. Maar is nog wel van wat dingen afhankelijk..
Jeti schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik niet kom. Plan is nog steeds om vrijdag naar de meeting te komen, en zaterdag (o.a. foto's maken) door te rijden naar Wellen. Maar is nog wel van wat dingen afhankelijk..
Jeti schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik niet kom. Plan is nog steeds om vrijdag naar de meeting te komen, en zaterdag (o.a. foto's maken) door te rijden naar Wellen. Maar is nog wel van wat dingen afhankelijk..
Ik zie in de beginpost dat ik bij de deelnemers sta. Weet niet hoe dat komt (misschien al vergeten), maar ik ga zoizo naar Wellen. Ik zie de foto's wel graag verschijnen.
Jens36 schreef:Ik zie in de beginpost dat ik bij de deelnemers sta. Weet niet hoe dat komt (misschien al vergeten), maar ik ga zoizo naar Wellen. Ik zie de foto's wel graag verschijnen.