Vandaag blokje lopend gemaak, was gereviseerd door Fizzie, starten en lopen maakt een mooi geluid en lekt nergens maar helaas koppeling werkt niet.
Zit een drie plaatskoppeling in en zou dus beter moeten werken, maar kan stellen wat ik wil krijg hem niet goed. Kan wel schakelen maar als ik de koppeling in knijp blijft hij voorruit willen rijden.
Wat doe ik fout??
stralen
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
- st1300
- 250km gereden
Ik neem aan dat het kogeltje er wel in zit, Fizzie weet volgens mij wel wat hij doet, maar kan ik het stiftje er zo uittrekken of moet ik ergens op letten?
Koppelingswormwiel is afgesteld, borgmoer los boutje indraaien tot je weerstand voelt en dan en kwart slag terug en vasthouden en bergen met moertje. De kabel kan ik stellen wat ik wil, niks helpt, kabel strakker zetten dan gaat ook de koppelingshandel zwaarder, losser dan doet hij helemaal niks.
Koppelingswormwiel is afgesteld, borgmoer los boutje indraaien tot je weerstand voelt en dan en kwart slag terug en vasthouden en bergen met moertje. De kabel kan ik stellen wat ik wil, niks helpt, kabel strakker zetten dan gaat ook de koppelingshandel zwaarder, losser dan doet hij helemaal niks.