Volgens mij kan ie nog veel harder, zwaarder tandwiel, plat liggend en een kleinere koeler erop...
Maakt wel lekker veel geluid! Zou toch jammer zijn voor jou als jij deze niet meer kan bijhouden Gino
Dr. Bob schreef:Volgens mij kan ie nog veel harder, zwaarder tandwiel, plat liggend en een kleinere koeler erop... Maakt wel lekker veel geluid! Zou toch jammer zijn voor jou als jij deze niet meer kan bijhouden Gino
dat kan hij ook ik denk dat hij de 130/135 gaat halen, maar niet met mij er op
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dr. Bob schreef:Volgens mij kan ie nog veel harder, zwaarder tandwiel, plat liggend en een kleinere koeler erop... Maakt wel lekker veel geluid! Zou toch jammer zijn voor jou als jij deze niet meer kan bijhouden Gino
Ik zou ook eens kijken voor een stuurdempertje zoals Gino's waterkoker, het stuur wordt aardig licht boven de 100 km/h
Ik zou ook eens kijken voor een stuurdempertje zoals Gino's waterkoker, het stuur wordt aardig licht boven de 100 km/h
dat kan hij ook ik denk dat hij de 130/135 gaat halen, maar niet met mij er op