Heb zojuist contact gehad met de man die de fs1 zowel in nederland en engeland mogelijk heeft gemaakt
Namelijk Ludy Beumer
Als zijn gezondheid het toelaat zal hij op zaterdagmorgen aanwezig zijn om een praatje te maken met de eigenaren van zijn "kinderen"
Voor diegene die met hem en de brommer op de foto wilt bestaat dus ook de mogelijkheid.
Geef deze godfather alle eer voor de grondlegging van onze hobby
Laars schreef:Heb zojuist contact gehad met de man die de fs1 zowel in nederland en engeland mogelijk heeft gemaakt Namelijk Ludy Beumer Als zijn gezondheid het toelaat zal hij op zaterdagmorgen aanwezig zijn om een praatje te maken met de eigenaren van zijn "kinderen" Voor diegene die met hem en de brommer op de foto wilt bestaat dus ook de mogelijkheid. Geef deze godfather alle eer voor de grondlegging van onze hobby
bas schreef:voeg maar toe, misschien ook de vrouw op een Tomos, en als ik 'm intussen verkocht heb ik ook op de Tomos, vanuit Maastricht is niet zo ver
leuk er weer eens bij te zijn, laatste rit was 2007 met vriendin achterop de Tomos, bij Nijmegen en Milsbeek, heuvel op en af, door de bossen bij Mook!
pierke schreef:pierke komt ook naar de boesj (koningsbosch ) met zijn fs1 naar eigen smaak (in elkaar gezet door Peter uit grubbenvorst) groetjes Pierre
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pa_Tombo schreef:Zijn er met deze meeting meerdere dames aanwezig Van de club? Egaa's Ma-Patombo-Hent (de hond) vinden het Interessant te worden. Het idee is ook een paar dagen te komen.
Is het nog gelukt om de caravan te huren
Moet ik jullie op de lijst zetten?