ginofs1 schreef:een hpi kan je beter bij gino's tuning kopen voor 250 euro. dan krijg je er een 12V regelaar bij ter waarde van 35 euro. en dan is hij pas gemaakt voor een fs1
ginofs1 schreef:een hpi kan je beter bij gino's tuning kopen voor 250 euro. dan krijg je er een 12V regelaar bij ter waarde van 35 euro. en dan is hij pas gemaakt voor een fs1
Ik ben net stickers aan het kleven op zijkapjes (kenny roberts sticker).
Iemand enig idee op welke hoogte deze moeten? Of is het dezelfde hoogte als bij de SS-sticker? Dan neem ik even dit kapje erbij om te vergelijken
Saerens schreef:Ik ben net stickers aan het kleven op zijkapjes (kenny roberts sticker). Iemand enig idee op welke hoogte deze moeten? Of is het dezelfde hoogte als bij de SS-sticker? Dan neem ik even dit kapje erbij om te vergelijken
Het rechterkapje zit op 5,9cm onder die bult bovenaan, het linker op 5,2. Gemeten van het midden
wilbert.v/d.berg schreef:Kun je over je carters normale blanke lak zetten of moet dat heat resistant voor gebruiken.
De carters zijn al gespoten met metallic hammerhite daar overheen wil ik dus blanke lak.
Zo heet worden de carterdelen niet, daar hoef je dus geen hitte bestendige verf voor te gebruiken.
of de blanke lak wel kan op de hammerite moet je eerst een klein stukje proberen
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.