Lange slag fs1 blok in aanbouw.

Opvoeren en modificeren van de FS1
Plaats reactie
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Je knip trekken is ook geen sport.
Je moet het zelf doen, en dat doen deze mannen ;)
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

Tombo schreef:Je knip trekken is ook geen sport.

Als jij me vertelt waar ik alle onderdelen gratis kan krijgen dan graag Tombo neem aan dat deze mannen ook hun spullen moeten kopen .....

Volgens mij zit je stiekum aan een waterpijp gezeten ofzo allemaal die wartaal ....... :D
hans.m
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door hans.m »

eriks schreef:

Als jij me vertelt waar ik alle onderdelen gratis kan krijgen dan graag Tombo neem aan dat deze mannen ook hun spullen moeten kopen .....

Volgens mij zit je stiekum aan een waterpijp gezeten ofzo allemaal die wartaal ....... :D

Het gaat toch hier toch niet louter over het hebben van de onderdelen en geld.
Veel mensen kunnen 'tunen' een ajh cilinder erop, grote carburator (3 plaatskoppeling en afgedraaid kopje zal sommige ook nog wel lukken). Maar dit is toch meer dan dat. Technisch inzicht, dingen berekenen,... Zou het zelf niet kunnen :?
Dus echt respect voor dit project. :wink:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

eriks schreef:

Vertel jij mij dan eens waar ik een 6-bak of een passende watergekoelde cilinder kan krijgen :lol:
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

hans.m schreef:
eriks schreef:

Het gaat toch hier toch niet louter over het hebben van de onderdelen en geld.
Veel mensen kunnen 'tunen' een ajh cilinder erop, grote carburator (3 plaatskoppeling en afgedraaid kopje zal sommige ook nog wel lukken). Maar dit is toch meer dan dat. Technisch inzicht, dingen berekenen,... Zou het zelf niet kunnen :?
Dus echt respect voor dit project. :wink:

Ik zeg ook niet dat het makkelijk is en alle respect voor de mensen die dit doen (gaf ik al aan trouwens )
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

Tombo schreef:
eriks schreef:

Vertel jij mij dan eens waar ik een 6-bak of een passende watergekoelde cilinder kan krijgen :lol:

Bij mij om de hoek Tombo .... Man bouwt al jaren racers.......
HotWheels
500km gereden
500km gereden

Bericht door HotWheels »

eriks schreef:
Tombo schreef:
eriks schreef:

Bij mij om de hoek Tombo .... Man bouwt al jaren racers.......

:bike:
En toen werd het plots stil. Zou ie gaan fietsen zijn of terug aan de waterpijp :lol:
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

Tom bedoelt met ( wij doen het zelf) dat wij zelf zo veel mogelijk doen, berekenen, bouwen, lassen onderdelen uitzoeken en pas maken ezv.
Er zijn ook gevulde rakkers die hun brom bij jou om de hoek brengen en alles laten doen.
Dat is ook leuk maar voor ons is het de hobby om alles zelf uit te zoeken en te testen, dus ook vaak de plank misslaan jaja dat hoort er ook bij.
Gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

en dan is er nog een verschil tussen handel en hobby. :D :D
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Waar blijven de foto's :P :P
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

ginofs1 schreef:Tom bedoelt met ( wij doen het zelf) dat wij zelf zo veel mogelijk doen, berekenen, bouwen, lassen onderdelen uitzoeken en pas maken ezv.
Er zijn ook gevulde rakkers die hun brom bij jou om de hoek brengen en alles laten doen.
Dat is ook leuk maar voor ons is het de hobby om alles zelf uit te zoeken en te testen, dus ook vaak de plank misslaan jaja dat hoort er ook bij.
Gr gino

Ik snap wel wat Tombo bedoelt Gino sla ook wel eens een plank mis als ik denk een mooi orgineel onderdeel te hebben ..... en het valt tegen zo beleeft een ieder zijn hobby op zijn eigen manier ....
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

ginofs1 schreef:Tom bedoelt met ( wij doen het zelf) dat wij zelf zo veel mogelijk doen, berekenen, bouwen, lassen onderdelen uitzoeken en pas maken ezv.
Gr gino

;)

Die gevulde rakkers zie je veel op het Kreidler-forum, geen drol aan, als je dan alles laat doen, koop dan een echte motor :lol:
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

eriks schreef:
bajaboy schreef:en dan is er nog een verschil tussen handel en hobby. :D :D

Helemaal gelijk in !!!

Ik heb meerdere hobby,s ook fietsen en nou zijn er toch mensen die handelen daar weer in ........... in ieder dorp of stad zit er wel 1 ................

idd :D :D
de een doe dit de andere dat als het maar yamaha en "hobby "is .
als in elk geval de beleving er maar is.
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

bajaboy schreef:
eriks schreef:
bajaboy schreef:en dan is er nog een verschil tussen handel en hobby. :D :D

Helemaal gelijk in !!!

Ik heb meerdere hobby,s ook fietsen en nou zijn er toch mensen die handelen daar weer in ........... in ieder dorp of stad zit er wel 1 ................

idd :D :D
de een doe dit de andere dat als het maar yamaha en "hobby "is .
als in elk geval de beleving er maar is.

Beleef de yamaha hobby al een heel aardig tijdje ... al ver voor dit forum ..
2taktdirk
100km gereden
100km gereden

Bericht door 2taktdirk »

Ja ik zal de foto,s proberen via gino.

M,n FS1 trekt helemaal niet super snel op omdat ik de poorttijden over een breed gebied heb en dat ik er lekker mee kan rijden.

Heb er geen expansie onder, en aan competitie doe ik al helemaal niet mee omdat ik dat echte haantjes gedrag vind en daar doe ik niet aan mee.

Ik doe het puur voor de kick en om mijn gedachten op andere dingen te krijgen en dat wil met zulke projecten erg goed.

Verder vind ik het geweldig dat er nog meer mensen zijn die van alles bouwen en ik kijk dus bij een evenement ook vaak m,n ogen uit wat sommige mensen hebben gemaakt met weinig middelen .

Zelf dingen bouwen is vaak afzien en met je zelf in gevecht zijn omdat je gregeld denkt ,waar ben ik in godsnaam mee bezig maar als je dan weer wat hebt gefreest dan ben je weer happy.

Iemand die nieuwe spullen koopt moet dat zelf weten ,dat begrijp ik wel omdat je anders nooit wat af krijgt ( tijd ).

Tot wederhoor van Dirk.
Plaats reactie