NIX schreef:Hadden 3E9's niet het achterlicht op de accu? Zoja, dan zijn de stekkers naar het contactslot ook anders.
Aansluiting is idd anders Verkijk je niet op de foto die lijkt van een 2f2/1j5
Mmmmm dat kan het wel eens zijn .... Maar dan kan ik gwn een 1j5 contactslot kopen en maakt het voor de rest ook niet uit? (Blok?)
Je hebt toch al een 3E9? Met contactslot neem ik aan...dan heb je toch geen ander contactslot nodig? Heb je geen contactslot dan maakt het weinig uit welke draadboom je koopt.
Wacht even, het is voor in men opbouw 2ru (kaal frame) dus ik kan alle kanten op!! Hahaha ik begrijp de verwarring...
NIX schreef:Laat even zien wat voor stekkers er aan je contactslot zitten.
Anders is het prijsverschil vooral veroorzaakt door imi/ori.
Ja, maar dit is de enige imi op die pagina, en ik heb geen zin om 40 euro meer te betalen...
Ik heb die imi kabelboom gekocht, als je een 2RU als basis hebt zeg ik niet doen! Vele stekkers en aansluitingen verschillen tov een 2RU
Oke, maar op een kaal frame maakt dat toch niet uit??
Edit: Wat ik ook wel een voordeel vin van die 1j5 kabelboom, is dat er een schema van bestaat (hier op het forum)
Laatst gewijzigd door Niek de Rijcke op 20 mei 2013, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je brom op hoge (nog niet zo heel hoog trouwens, ergens midden) toeren onregelmatig loopt, (aan-uit-aan-uit-aan-enz) wat zou er dan mis kunnen zijn? Mijn brom loopt op lage toeren zeer goed stationair. Ontsteking heb ik zonet op 1,8 gezet. Vroeger, later (meer, minder voorontsteking?), dingen kapot? Iets anders?
Heb al een aantal fs1's met een kuipje gezien, zijn dit zelfgemaakt kuipjes of weet iemand van welk type bromfiets/motorfiets deze komen.
bijvoorbeeld:
Die kuipjes komen uit Engeland, Gino heeft er vorig jaar eentje gekocht in Brighton. Ik weet niet precies wie ze maakt, maar als je een beetje rondvraagt op het Engelse forum kom je er wel achter
joosie1234 schreef:Als je brom op hoge (nog niet zo heel hoog trouwens, ergens midden) toeren onregelmatig loopt, (aan-uit-aan-uit-aan-enz) wat zou er dan mis kunnen zijn? Mijn brom loopt op lage toeren zeer goed stationair. Ontsteking heb ik zonet op 1,8 gezet. Vroeger, later (meer, minder voorontsteking?), dingen kapot? Iets anders?
niemand?
Laatst gewijzigd door joosie1234 op 21 mei 2013, 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Jens36 schreef:Op de zuiger voor een AJH cilinder staat geen pijltje welke kant naar de uitlaatpoort moet wijzen. Hoe weet ik zeker dat de zuiger juist zit?
Kijk eens goed naar de poorten in de zuiger (dan zie je het vanzelf)
Jens36 schreef:Op de zuiger voor een AJH cilinder staat geen pijltje welke kant naar de uitlaatpoort moet wijzen. Hoe weet ik zeker dat de zuiger juist zit?
Kijk eens goed naar de poorten in de zuiger (dan zie je het vanzelf)
joosie1234 schreef:Als je brom op hoge (nog niet zo heel hoog trouwens, ergens midden) toeren onregelmatig loopt, (aan-uit-aan-uit-aan-enz) wat zou er dan mis kunnen zijn? Mijn brom loopt op lage toeren zeer goed stationair. Ontsteking heb ik zonet op 1,8 gezet. Vroeger, later (meer, minder voorontsteking?), dingen kapot? Iets anders?
niemand?
leuk zo, dat niemand ff reageert.
iig, bougie weer (2e keer vervangen in een week) en hij loopt weer goed en normaal. Hoezo gaat de bougie zo snel stuk? Bougie is eerder zwart dan bruin (en al helemaal niet wit!). Ik ben nog aan het inrijden en rij daarom zo ongeveer de hele tijd 40 km/h in zijn 4. Er zit een B8HS in (en daarvoor ook al de hele tijd). Als het weer stuk gaat, wat zou ik dan moeten checken/vervangen??