Wist je dat nummerplaat verloren onderweg vanmorgen Rij een erbarmelijke strook kasseien op (die naast de Italiëlei in Antwerpen Centrum, voor de geïnteresseerden), en merk 2 straten verder ineens dat ik geen plaat meer heb Heb ze gelukkig nog teruggevonden.
Plastiek houdertje heeft het begeven, best wel een probleem
BelgMattijs schreef:Wist je dat nummerplaat verloren onderweg vanmorgen Rij een erbarmelijke strook kasseien op (die naast de Italiëlei in Antwerpen Centrum, voor de geïnteresseerden), en merk 2 straten verder ineens dat ik geen plaat meer heb Heb ze gelukkig nog teruggevonden. Plastiek houdertje heeft het begeven, best wel een probleem
Haha, da's daar inderdaad vre-se-lijk... gelukkig hebt ge het nog gezien Ben daar vandaag ook nog geweest, jammer da'k u ni tegengekomen ben!
BelgMattijs schreef:Wist je dat nummerplaat verloren onderweg vanmorgen Rij een erbarmelijke strook kasseien op (die naast de Italiëlei in Antwerpen Centrum, voor de geïnteresseerden), en merk 2 straten verder ineens dat ik geen plaat meer heb Heb ze gelukkig nog teruggevonden. Plastiek houdertje heeft het begeven, best wel een probleem
Kom ik ook bijna iedere dag voorbij, is een belachelijk weg! Gelukkig word binnenkort daar alles vernieuwd
Wist je dat tringgggggg, pakketje
Wist je dat ik het vol verbazing en interesse open maakte, omdat ik even niet meer wist wat het was/kon zijn, of het wellicht een verrassing was ofzo
Oh ja, voor die belg........
@Jens:
ik wil best eens wat materiaal aanleveren van ritjes zodat jij een Yamaha filmpje/foto's in elkaar kunt zetten op dit liedje
(heb ook nog van Limbo II filmpjes van toen ik achterop de motor bij Roy zat, enzo)
@Jens: ik wil best eens wat materiaal aanleveren van ritjes zodat jij een Yamaha filmpje/foto's in elkaar kunt zetten op dit liedje (heb ook nog van Limbo II filmpjes van toen ik achterop de motor bij Roy zat, enzo)
Als ik nog eens tijd heb Dat zit er de eerste weken niet in (examens)
Wist je dat afgelopen donderdag (oa) mijn elektronica getest is (bliksemtest).
Wist je dat ze bij die test de spanning zo ver hoog draaien totdat er 12 kA loopt?
Wist je dat de spanning iets van 78 kV was?
Wist je dus in totaal ruim 900 MW aan vermogen?
Wist je dat de elektronica het heeft overleefd?
@Jens: ik wil best eens wat materiaal aanleveren van ritjes zodat jij een Yamaha filmpje/foto's in elkaar kunt zetten op dit liedje (heb ook nog van Limbo II filmpjes van toen ik achterop de motor bij Roy zat, enzo)