Weet je zeker dat het de ontsteking is? Check ook de uitlaatdemper.
De ontsteking is waar ik bekend mee was dat het het oppeens niet meer deed. De uitlaatdemper heb ik nu helemaal gechecked, deze zat een beetje dicht, dus helemaal schoon gemaakt, maar helaas zonder resultaat. De vonken doen af en toe een klein vonkje, maar geen las vonk.
Ik heb gister een km gereden, ging niet harder dan 45/50. (Normaal 60/70) Toen oppeens viel hij terug in toeren en deed hij het weer niet. Ik carb checken, (nog) een keer schoonmaken, maar zonder resultaat.
Meer ideeën? Ik kan denk ik een bobine van een werkende fs1 regelen, is het de moeite om doe proberen om te wisselen?
Verschilt ook per teller. Die van mij geeft t.o.v. de GPS bijna hetzelfde aan. Van een andere FS1 die we ooit eens opgebouwd hebben met een originele Yamaha teller, gaf de teller ruim 10 km/h te veel aan.
Als je het 100% nauwkeurig wilt hebben, zet je er een fietsentellertje op, heb ik ook een tijdje gehad (maar dan moet je wel de correcte omtrek van je wiel invullen )
Swizzer schreef:En is er een toerenteller die esthetisch bij een originele teller past?
Is die teorenteller in chroom?
De oudere orri tellers zijn ook in chroom, valt dan toch mee? Ik zou gewoon de toerenteller eraf smijten, heb je toch niets aan
De ontsteking is waar ik bekend mee was dat het het oppeens niet meer deed. De uitlaatdemper heb ik nu helemaal gechecked, deze zat een beetje dicht, dus helemaal schoon gemaakt, maar helaas zonder resultaat. De vonken doen af en toe een klein vonkje, maar geen las vonk.
Ik heb gister een km gereden, ging niet harder dan 45/50. (Normaal 60/70) Toen oppeens viel hij terug in toeren en deed hij het weer niet. Ik carb checken, (nog) een keer schoonmaken, maar zonder resultaat.
Meer ideeën? Ik kan denk ik een bobine van een werkende fs1 regelen, is het de moeite om doe proberen om te wisselen?
Ik zou ook de cilinder er eens vanaf trekken.
Ik heb alleen de kop een paar dagen geleden eraf getrokken, kijken of de pakking nog ok was. Maar bobine checken wel of niet een goed idee?
Ik zou ook de cilinder er eens vanaf trekken.
Waar zou ik dan naar moeten kijken? of 'ie niet gaar is? Vandaag weer gereden, precies het zelfde verhaal. 2 minuten rijden, niet harder dan 30/40 en toen was de pret weer afgelopen. langzaam in toeren terug vallen en dan uiteindelijk helemaal niet meer lopen... Komt iemand dit bekend voor, wat zou het kunnen zijn???