joosie1234 schreef:[stommevraag]Bij het afstellen van de ontsteking, moet je (nadat je de bougiegat micrometer op 1,8mm hebt gezet) het vliegwiel (vanaf het ODP) tegen de klok in of met de klok mee draaien totdat hij tegen het staafje komt van de 1,8mm?[/stommevraag]
Mijn neutraal lampje durft wel eens niet aanspringen, en dan moet ik eens met de vinger op het lampje tikken en dan brandt ie weer.
Hoe kan ik dat verhelpen??
BelgMattijs schreef:Mijn neutraal lampje durft wel eens niet aanspringen, en dan moet ik eens met de vinger op het lampje tikken en dan brandt ie weer. Hoe kan ik dat verhelpen??
je kan de fitting even bekijken of die misschien licht verbogen is en je dus een los contactje krijgt.
ff de 2 moertjes losdraaien van je teller en loshalen (kan je er tenminste bij), en de rubberen 'stop' die je lampje houdt er uithalen en ff bekijken
Dank, dat lijkt nog wel mee te vallen.
Dan kan Marco's sheriff misschien toch nog een echte FS1 worden in zijn volgende leven (nee hoor, heb een ander geheim plan)
Ze zijn net zo mooi! (heb voor die van mij ook de stickers )
Voor die van een sheriff heb je eigelijk maar 1 klein stukje metaal waar jehet kapje met een gleufje op scheuft. En dan vast vijst, weet niet hoe het bij een gewone fs1 is, maar is denk ik totaal anders.