69er fs1 blokje moest weer helemaal uit elkaar de aandrijfas van een 69er is 2 delig bij de andere blokjes uit een stuk.
het blok had geen koppeling en schakelde slecht tot niet, de koppeling waren te lange originele schroeven, stukkie afslijpen en hoppa koppeling.
toen het schakelen, een draai aan het tandwiel gaf uiteindelijk de doorslag de andere kant bleef stil staan.
de las in het tandwiel is gescheurd, maar eerlijk gezegt moest dat uiteindelijk toch wel gebeuren waarschijnlijk is dit ook meteen de reden dat yamaha deze as al vrij snel
uit een stuk is gaan maken.
sinds de aankoop van dit blokje is er inmiddels 2 jaar verstreken voor mij is de maat een beetje vol met dit blokje hij ligt nu weer uit elkaar en eerlijk gezegd mag hij dat van mij blijven, de brommer gaat in ieder geval naar zolder, het heeft weinig zin een brommer zonder motor in de schuur te houden denk ik.
NIX schreef:Geef dat blokje maar hier, ik jeuk nog van de assen. Dat blok gaat deze zomer lopen en manieren leren!
lopen deed ie al alleen niet rijden nou ja eigenlijk liep ik er naast blokje ligt nu in een krat en vanmorgen is een fs1 in 2 dozen verdwenen om naar de zolder te verhuizen.
ik bel je nog wel henk jan ik denk dat we eerst dat andere fs1 blokje maar klaar moeten maken, ik wil ook wel een keer met de bmw cabrio beginnen
dan kan die in de verkoop, maar met die brommers kom ik er niet aan toe
the_destroyers schreef:Inrijden Al een goeie 180km ingereden Maar begint tegen te steken
ha ik ben ook nog bezig, zit nog maar aan de 300km met men Z1 cilinder en met op kot zitten wordt er niet zo veel meer gereden..
Mjah met het ritje in Lennik vorig weekend kriebelde het ook wel toen Jens en David me voorbij scheurde..
the_destroyers schreef:Inrijden Al een goeie 180km ingereden Maar begint tegen te steken
ha ik ben ook nog bezig, zit nog maar aan de 300km met men Z1 cilinder en met op kot zitten wordt er niet zo veel meer gereden.. Mjah met het ritje in Lennik vorig weekend kriebelde het ook wel toen Jens en David me voorbij scheurde..
Zit ondertussen op 200 al.
Je merkt al dat de boel langer "koel" blijft Na 500km zit het harde werk erop, maar das nog 300km