Spaak lengte ?
-
- Aan het inrijden
Spaak lengte ?
Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar wat nou de lengte moet zijn van de spaken van me fs1.
Ik ga eerste de wielen compleet maken dus de oude spaken er uit halen is niet de oplossing.
Mvg Yoeri
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar wat nou de lengte moet zijn van de spaken van me fs1.
Ik ga eerste de wielen compleet maken dus de oude spaken er uit halen is niet de oplossing.
Mvg Yoeri
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
- HotWheels
- 500km gereden
Wielen van een fs1 zijn steeds 17" Jet
Trommel of schijf maken voor spaken wel een verschil. Maar ik begrijp eerlijk gezegd het 'probleem' niet goed.
Als men nieuwe spaken wil, hoeven we toch de exacte lengte niet te kennen.
Ofwel kan men nog steeds ori verkrijgen via de Yam dealer, ofwel kiest men voor imi en volstaat het om via een of andere webshop trommel of dx versie te kiezen.
Waarom gemakkelijk als moeilijk ook gaat

Als men nieuwe spaken wil, hoeven we toch de exacte lengte niet te kennen.
Ofwel kan men nog steeds ori verkrijgen via de Yam dealer, ofwel kiest men voor imi en volstaat het om via een of andere webshop trommel of dx versie te kiezen.
Waarom gemakkelijk als moeilijk ook gaat

-
- Aan het inrijden
Het gaat om 17 inch velgen met trommel rem, die ga ik ook nieuw bestellen Araya 1.20 x 17 en 1.40 x 17
@HotWheels
De website waar ik al mijn onderdelen bestel geven ze maten aan 149, 159 en 162
Ik dacht dat ik standaard wel bekende maten waren voor jullie, Ik ben pas net nieuw in het reviseren van een fs 1
mvg
@HotWheels
Ik dacht dat ik standaard wel bekende maten waren voor jullie, Ik ben pas net nieuw in het reviseren van een fs 1
mvg
-
- 1000km gereden
-
- 5000km gereden
Yoeri schreef:Het gaat om 17 inch velgen met trommel rem, die ga ik ook nieuw bestellen Araya 1.20 x 17 en 1.40 x 17
@HotWheels
mvg
Welke website is dat dan?

- HotWheels
- 500km gereden
Met ori heb je tenminste al die vragen/problemen/kopzorgen omtrent spaaklengte, hoekverschillen en wat er uiteindelijk in de bus valt niet
Die zogenaamde zuinigheid zullen velen imi liefhebbers zich ondertussen al beklaagd hebben.
Het is immers niet de eerste keer dat ik op het forum lees dat de beterkoop spaken net een paar mm. te lang zijn, met alle gevolgen vandien ..
En zo is het met veel onderdelen (lees 'zuinige' mensen)

Die zogenaamde zuinigheid zullen velen imi liefhebbers zich ondertussen al beklaagd hebben.
Het is immers niet de eerste keer dat ik op het forum lees dat de beterkoop spaken net een paar mm. te lang zijn, met alle gevolgen vandien ..
En zo is het met veel onderdelen (lees 'zuinige' mensen)
-
- 2500km gereden
- Contacteer: