Wat zit je tegen vandaag V7
-
bajaboy
- 2500km gereden

- Contacteer:
-
Pa_Tombo
- 1250km gereden

-
ginofs1
- Tombo is mijn testpiloot

Pa_Tombo schreef:Mag ik ook een Mercedes-Benz topic openen dan![]()
![]()
Ben v.d. japanner auto afgestapt heb nu een Benz![]()
goed zo vriend
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tombo
- 17500km gereden

-
ginofs1
- Tombo is mijn testpiloot

Tombo schreef:ginofs1 schreef:Pa_Tombo schreef:Mag ik ook een Mercedes-Benz topic openen dan![]()
![]()
Ben v.d. japanner auto afgestapt heb nu een Benz![]()
goed zo vriend
Het is wel een stuiterbak in vergelijking met de Volvo, ding heeft ook nog een sportonderstel
maar hij gaat niet stuk
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
-
fs1man
- 2500km gereden

bajaboy schreef:en toch blijft het een wereld forum he jos .
waar vind je nog een forum waar op een normale manier over een onderwerp gepraat word ?
ik vind het wel wat hebben lullen over meer dingen dan alleen fs1 en daarbij de nodige domme discussies niet uit de weggaan over volvv s rat cars tuning van welk ding dan ook neee ik ben blij met het forum dus ik zie geen problemen.
klopt zo bedoel ik het ook niet ik wil eigenlijk zeggen dat er weinig projektjes gaande zijn of mischien beter gezegd er word weinig over gemeld.
- eriks
- 2000km gereden

fs1man schreef:bajaboy schreef:en toch blijft het een wereld forum he jos .
waar vind je nog een forum waar op een normale manier over een onderwerp gepraat word ?
ik vind het wel wat hebben lullen over meer dingen dan alleen fs1 en daarbij de nodige domme discussies niet uit de weggaan over volvv s rat cars tuning van welk ding dan ook neee ik ben blij met het forum dus ik zie geen problemen.
klopt zo bedoel ik het ook niet ik wil eigenlijk zeggen dat er weinig projektjes gaande zijn of mischien beter gezegd er word weinig over gemeld.
Ben vrijdag in de UK wat nieuw gespoten setjes ophalen .... dan verder met de 73er maar moet ook ff een chopper afmaken ....
- Jeti
- 17500km gereden

fs1man schreef:bajaboy schreef:en toch blijft het een wereld forum he jos .
In de winter vinden mensen het te koud om te sleutelen, en in de zomer is iedereen aan het rondrijden. En de herfst en lente zijn te nat tegenwoordig. Zo is er altijd wel wat.
Maar projecten worden niet zoveel meer gepost, helaas. Zijn alle liefhebbers verzadigd met de FS1's die ze hebben? Volgens mij wordt er nog genoeg ge- en verkocht, en opgebouwd.
Hopelijk houdt dit weer nog even aan (en beter) en komen de projecten en foto's weer.
En de aankomende meetings maken wellicht ook wel weer wat los.

- marco
- Sheriff of the Posbank

- HotWheels
- 500km gereden

-
Jens36
- 5000km gereden

Voor het eerst platte band gehad met de brommer (onderweg naar Richard). Gelukkig de voorband.
Eerst nog geprobeerd rustig door te rijden met al men gewicht naar achteren, maar dat werd nogal akelig na een tijdje.
Gelukkig was David erbij, die is dan doorgereden om wat grief en gereedschap te halen.
Uiteindelijk werd ik dan opgehaald door de blauwe camionette van 'Depanages Richard'.
Héhé wat een held
Eerst nog geprobeerd rustig door te rijden met al men gewicht naar achteren, maar dat werd nogal akelig na een tijdje.
Gelukkig was David erbij, die is dan doorgereden om wat grief en gereedschap te halen.
Uiteindelijk werd ik dan opgehaald door de blauwe camionette van 'Depanages Richard'.
Héhé wat een held

-
the_destroyers
- 5000km gereden