ziet er op you tube prima uit in praktijk meer als een veredeld zilver is mij nog nooit gelukt .
ik vind het troep dan maar een paar knaken er tegen en verchromen
bajaboy schreef:ziet er op you tube prima uit in praktijk meer als een veredeld zilver is mij nog nooit gelukt . ik vind het troep dan maar een paar knaken er tegen en verchromen
hobby!!! kost geld hahahah paar knaken zijn nu 200 euro hahahha kan je aardig voor verchromen ja ligt er aan wat natuurlijk .
maar spuitbus kost ook 15 euro en schuurpapier tijd en ga zo maar door al met al minder resultaat en dan maar geld op tafel liggen en het uit handen geven voor het beste resultaat .ouwe knijpert
bajaboy schreef:hobby!!! kost geld hahahah paar knaken zijn nu 200 euro hahahha kan je aardig voor verchromen ja ligt er aan wat natuurlijk . maar spuitbus kost ook 15 euro en schuurpapier tijd en ga zo maar door al met al minder resultaat en dan maar geld op tafel liggen en het uit handen geven voor het beste resultaat .ouwe knijpert
Voorspatbord kostte mij € 100, maar een achterspatbord heeft vervelende hoekjes en daar zal de slijper niet blij mee zijn, dus zal dat wat meer kosten, denk ik.
bajaboy schreef:voor 25 euro heb je een imi (redelijk nette) dus of 200 en iets of 25 en redelijk .....het is maar wat je wilt .(ohh ja kan betalen hoort er bij)