the_destroyers schreef:Jet was net bezig met verhuizen/opruimen/sorteren, dus dit is dan wel meer minder
Heb heavy pijnstillers gekregen en moet juist blijven bewegen (ipv stilliggen). Dus ben rustigaan verder gegaan met opruimen Gaat gelukkig al iets beter.
Bedankt voor jullie beterschapswensen, ze hebben geholpen!
Verkopers op marktplaats.
Wil ik een uitlaat kopen, vraag ik de prijs.
De verkoper is precies beledigt en zegt dat ik moet bieden.
Dus ik breng een redelijk bod uit, wordt ik uitgescholden voor goudzoeker Ik zei er nog bij dat ene goed tegenbod mocht....
Ach laat ze lekker stikken in hun uitlaat.
Sommige denken dat ze goud hebben terwijl het uh.. maar gewoon is.
En anders moeten ze zelf maar een prijs noemen.
Oh ja, mij zat vanmorgen tegen dat ik dacht lekker vroeg te vertrekken.. 6.10 uur in de auto..
Sta ik om 6.50 uur voor het gebouw.. Deur nog dicht Volgende keer toch maar weer iets langer in m'n bed blijven liggen.
Jeti schreef:Ach laat ze lekker stikken in hun uitlaat. Sommige denken dat ze goud hebben terwijl het uh.. maar gewoon is. En anders moeten ze zelf maar een prijs noemen.
Zo denk ik er ook over. Maarja, blijkbaar niet iedereen
dat de eerste trein overvol en te laat was, de tweedeook te laat en daarna bij iedere overweg stapvoets moet rijden en ging toeteren(en dat er heel veel overwegen zijn).
en dat daarna de bovenleiding van de bus af viel waardoor die op een noodgenerator met een slakkegang door moest rijden.
ruim een uur te laat aangekomen