als de stroom een probleem is voor de senseo breng ik toch gewoon mijn aggregaatje mee senseo gaat prima daar mee
kan eventueel ook nog een soort barbeque meebrengen ( groot rooster aan ketting met driepoot zg wappervlees )
maar dat hoor ik later allemaal wel als de jongens aan het organiseren slagen
grtn henk
henk46 schreef:als de stroom een probleem is voor de senseo breng ik toch gewoon mijn aggregaatje mee senseo gaat prima daar mee kan eventueel ook nog een soort barbeque meebrengen ( groot rooster aan ketting met driepoot zg wappervlees ) maar dat hoor ik later allemaal wel als de jongens aan het organiseren slagen grtn henk
Komt goed Henk.
Tegen die tijd zullen we contacten
Ook het aanbod van een grote tent zijn we niet vergeten
Really looking forward to this , some of us are planning to meet up and stay overnight in Dover on the Wednesday and then we are catching the ferry over thursday Morning and then we can travel together in convoy , I'm all booked up ready now !
Camiel schreef:Ik zal deze datum vrijhouden in mijn agenda!
De maandag hierop begint wel het nieuwe academie-jaar, dus de zondag weet ik nog niet zeker, maar ik heb er al zin in!
Helemaal top, Camiel
Eindelijk iemand uit de omgeving.
Kan jij iets betekenen met route's
Er was al eens sprake van een route naar od door zuid limburg
Camiel schreef:Die ene route van dikke 100km naar het zuiden is heeeel mooi, maarja, net als alle jaren, alle brommertjes moeten het aan kunnen
Ik denk dat 100 km te lang is voor een FS1 (of ander brommer) ritje.. Leuker lijkt het me om een aantal stops in te bouwen, zodat je ook nog wat kan kletsen. Zeker voor de Engelsen..
Inmiddels al 18 definitieve aanmeldingen binnen van de engelse vrienden
Overtochten zijn geboekt.
De meeste komen op donderdag en gaan maandagmorgen weer terug
Kan toch niet zo zijn dat zij straks in de meerderheid zijn Dus kom op lui, we laten ons toch niet kennen