stefyvd schreef:Men sheriff hapert bij volgas, eigenlijk trekt hij zichzelf terug als ik volgas wil geven. heeft een 16mm mikuni carb, 3E8 cilinder 50CC, zelfmenger. eerst zat er een sproeier maat 150 op, daar haperte hij bij volgas. heb de faq dan gevolgd voor het afstellen van carb. en had witte a licht koffie gekleurde bougie. dus heb ik volgens de faq een grotere sproeier ingestoken: maat 170 (160 heb ik niet liggen, die zit in men 2ru) daar trekt hij zich ook terug bij volgas. maar nu is men bougie donker bruin, bijna zwart en een beetje nat. heeft iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik moet controleren?
grt stephan
Lijkt mij een beetje grote sproeier voor een 3e8 cilinder je geeft zelf al aan dat hij nat een zwart is Ik zou weer een kleinere er in steken en eens spelen met je gasnaald
De gasnaald wat omhoog en trg 150 sproeier?
In de FAQ staat heel duidelijk dat de gasnaald voor halfgas is. Als het ding goed loopt, waarom dan in het halfgas gebied rotzooien? Als je denkt dat je en te grote hoofdsproeier hebt, haal dan een kleinere.
NIX schreef: In de FAQ staat heel duidelijk dat de gasnaald voor halfgas is. Als het ding goed loopt, waarom dan in het halfgas gebied rotzooien? Als je denkt dat je en te grote hoofdsproeier hebt, haal dan een kleinere.
Halfgas is niets mis mee, bij volgas mindert hij in toeren,ik kan zijn topsnelheid dus niet bereiken. Met men sproeier 150 is hij volgens mij wel goed. Hoe de bougies waren heb ik hierboven al gezegd. Kdenk ook niet dat ik nog moet verlagen. Er zit nu een b7 bougie in. Mss een b8 proberen?
Of heeft iemand hier andere idees voor?
Aan nix: ik doe bijna niets anders dan faq volgen.
Ik ben opzoek naar een site waar je kentekenplaten kunt bestellen in alle soorten en maten heb een blauwe plaat nodig voor mijn motor, en 2 blauwe kleine amerikaanse platen voor de chevy
ben al aan het googelen maar nog niets tegengekomen
marco schreef:http://www.funplaten.nl/shopdisplayproducts.asp?id=11&cat=FUN+kentekenplaat
moeten ze nog eens een vinden voor een brommer net als motors een donker blauwe voor een oldtimer hahha lijkt me gaaf .
op de rd komt ie hoop ik wel maar ja motor
NIX schreef: In de FAQ staat heel duidelijk dat de gasnaald voor halfgas is. Als het ding goed loopt, waarom dan in het halfgas gebied rotzooien? Als je denkt dat je en te grote hoofdsproeier hebt, haal dan een kleinere.
Halfgas is niets mis mee, bij volgas mindert hij in toeren,ik kan zijn topsnelheid dus niet bereiken. Met men sproeier 150 is hij volgens mij wel goed. Hoe de bougies waren heb ik hierboven al gezegd. Kdenk ook niet dat ik nog moet verlagen. Er zit nu een b7 bougie in. Mss een b8 proberen? Of heeft iemand hier andere idees voor?
Aan nix: ik doe bijna niets anders dan faq volgen.
Klinkt een beetje als je ontsteking die gesteld moet worden
NIX schreef: In de FAQ staat heel duidelijk dat de gasnaald voor halfgas is. Als het ding goed loopt, waarom dan in het halfgas gebied rotzooien? Als je denkt dat je en te grote hoofdsproeier hebt, haal dan een kleinere.
Halfgas is niets mis mee, bij volgas mindert hij in toeren,ik kan zijn topsnelheid dus niet bereiken. Met men sproeier 150 is hij volgens mij wel goed. Hoe de bougies waren heb ik hierboven al gezegd. Kdenk ook niet dat ik nog moet verlagen. Er zit nu een b7 bougie in. Mss een b8 proberen? Of heeft iemand hier andere idees voor?
Aan nix: ik doe bijna niets anders dan faq volgen.
Klinkt een beetje als je ontsteking die gesteld moet worden
Die moet sowieso goed staan, anders heeft kloten aan je carb geen zin. En zit nog e.e.a. tussen 150 en 170 in, lijkt me. Pak een B8 op een snelle brommer.
Ik moet mijn voorwiel er af halen om de binnenband te vervangen. Kan mijn 125'er zonder problemen op zijn zijsteun blijven staan met enkel het achterwiel als steun?