ginofs1 schreef:Je sleuteltje zal ook wel snotterig in het contact zitten/draaien? Je kan hem uit elkaar halen , maar of jij hem weer in een krijgt weet ik niet. Of misschien een paar gare stekkertjes of zo in je koplamp. Je ontsteking is het in ieder geval niet.
mijn sleuteltje gaat er goed in en uit, draait zonder problemen.
met de bedrading is wel een en ander met geknoeid door vorige eigenaar(s)
op dit moment heb ik geen vonk aan men bougie. morgen eens andere bougiedop proberen.
als je bobine gaar is dan heb je niet het probleem dat je hem niet met het contact kan uit zetten.
dus soms loopt hij wel maar krijg je hem niet uit.
ben bang dat je er nu een zootje van maakt.
Heb je ondertussen al aan je ontsteking zitten pielen.
Heb je iets los gehad van je ontsteking plaat, puntjes of draadjes of iets.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:heb je de ontsteking er weer goed opgezet.
als je bobine gaar is dan heb je niet het probleem dat je hem niet met het contact kan uit zetten. dus soms loopt hij wel maar krijg je hem niet uit. ben bang dat je er nu een zootje van maakt. Heb je ondertussen al aan je ontsteking zitten pielen. Heb je iets los gehad van je ontsteking plaat, puntjes of draadjes of iets.
Aan de ontsteking heb ik niets gedaan.
Op dit moment heb ik geen vonk aan men bougie. Kheb al een andere bougiedop opgezet en hierboven wat marco zei.
Sideshow schreef:Een kleine vraag , als je je carterstukken opnieuw spuit is het dan ook het Best een vernislaag erop te zetten of gaat het ook zonder? (het zicht)
vernissen is beter en makkelijker schoon te maken en meer glans
tussen de de lagen door kan je gewoon schuren .
dus als alles juist is(zo doe ik het he )
epoxy( schuren ) plamuren (schuren) gronden (schuren ) kleur (schuren ) vernis (schuren) stickeren en vernissen (schuren) en nogmaals vermissen.
schuren moet je natuurlijk niet zien als korrel 280 of zo maar eerder 2000 of hoger ook wel scotts genoemd .
dus veel al zal de opject dof zijn