ik zal kort het leven van mijn 2rt'tje vertellen:
wij hadden thuis 2 fs1's staan die perfect in orde waren (overgekocht van een boer voor niet veel). ik was toen nog te jong om mij te interesseren in brommers dus ik keek er niet naar...
mijn moeder en stiefvader keken er na een tijdje ook niet meer achter, mijn broer had er eens aan gesleuteld maar heeft het nog erger gemaakt...
resultaat:
2 fs1's die 2 jaar buiten in de regen gestaan hebben met cilinderkop eraf...
mn stiefvader heeft er 1 weggedaan bij het oud ijzer

ik vroeg dan of ik de andere mocht hebben
dus zo kreeg ik mijn fs1:
http://imageshack.us/a/img22/3400/image024w.jpg
http://imageshack.us/a/img841/1879/image025dl.jpg
http://imageshack.us/a/img826/6356/image026ws.jpg
na een paar maanden en veel werk zag het er beter uit
ik heb dan een jaar zo gereden
http://img27.imageshack.us/img27/9528/i ... 172923.jpg
maar door mijn benzinetank die helemaal geroest is hem ik mijn cilinder kapotgereden.
ik ben nu bezig met al de rest in orde te maken(tank,zijkasten,uitlaat,cilinder,...)
en ik heb een paar vraagjes:
ik zou graag mijn fs1 rond de 70 per uur laten rijden
ik heb al een uitlaat met brede poort
en originele fs1 cilinder + piston ipv de originele
ik heb een 10mm minuki en wil die graag houden
dus welke sproeier zou ik moeten nemen
en welke vertanding?
en tips zijn ook altijd welkom!
danku!
jason