KingstonTown schreef:Hallo!
Ik zou graag een eigen Yamaha FS1 hebben. Helaas is dit in de nabije toekomst nog niet mogelijk: Ik ken er niet genoeg van, heb er dringend een brommer nodig etc.
Ik vraag me wel af: wat moet ik kunnen om een Yamaha FS1 volledig te restaureren? Even ter vergelijking: Ik ken echt niets van brommers...
Is het duurder er zelf een te restaureren of om een volledig gerestaureerde te kopen?
Ik ken ook iemand die zelf een oldtimer brommer van Yamaha heeft gerestaureerd. Hij heeft er wel veel problemen mee gehad. Komt dit vaker voor? Of is dit gwn pech of er niets van weten?
Mijn grootste schrik is eigenlijk dat ik er onnoemelijk veel kosten aan ga hebben, ook nadat hij gerestaureerd is, omdat hij oud is. Zo'n brommer kan toch niet dezelfde kwaliteit hebben als een nieuwe? Of vergis ik mij hierin? Alle tips welkom

Denk dat je je vergist meeste fs1 s zijn beter al menig nieuwe .kosten bepaal je zelf ,je kan voor 500 een rijdende fs1 hebben maar ook voor 3000 .
Of je het zelf kan ?? dat weet ik niet, de hulp en kennis heb je al gevonden hahah het forum .
nu nog een handje die je in het proberen gaat helpen (altijd handig)
de meesten die hier zijn hadden 2 linkerhanden of helemaal geen handen hahah
domme pech is altijd mogelijk maar dat kan ook met een nieuwe vespa van 4000 euro.
als je de voldoening heb van je zelf gebouwde brommer moet jij eens kijken wie het hardste lacht op school jij of die kwakbal die een veel te dure scooter van papa en mama kreeg.
laat je goed informeren en sla de helft op en zoek hulp van een pa ,oom, buurman etc etc en je zal zien dat zelfs jij het kan.
veel succes zeg ik alvast
en denk er om antwoorden zijn dom vragen niet ,schaam je voor geen een vraag .