De laatste weken loopt m'n FS1 al een tijdje niet meer lekker. Z'n top is lager dan normaal en begint erg in te houden als je het gas verder opendraait.
Over het algemeen start de brommer goed als ie koud is, ook lijkt de choke dan gewoon te werken. Hoe warmer de brommer wordt hoe minder fijn hij begint te rijden.
Het gas moet ik tijdens het optrekken erg geleidelijk opendraaien anders gaat ie erg inhouden, stotteren en heeft gewoon geen kracht meer.
Gek genoeg lijkt de choke weinig uit de maken als de brommer goed warm is, het is net alsof ie dan helemaal niet werkt.
Het rondvormige rubbertje onderaan de choke-schuif heb ik vervangen door een nieuwe, echter maakt het weinig uit. Is dit geheel nog verder uit elkaar te halen?
Stationair is er gek genoeg niet veel aan de hand, dat klinkt allemaal zoals altijd.

Mijn conclusies zijn op dit moment:
1. Er is iets mis met de choke-bediening, het rubbertje en het mechanisme hieronder. Hierdoor werkt de choke niet optimaal meer of staat continu in een soort 'aan'-positie.
2. De afstelling van de carburateur is in de loopt der tijd verandert en dient opnieuw afgesteld te worden.
Graag hoor ik van jullie wat tips, want ik kom er maar niet uit...
Groeten,
Louis