Cillinder tuning
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
dan gaan je spoel/ uitlaat poort ook eerder open? maakt dat niet uit dan?
en ik was gister bij een grote brommer winkel, waar ik vroeg naar zwaardere koppelings veren, die hadden ze wel, maar ze zijden dat het beter was om m'n koppelings huis uit te laten draaien zodat er 3 platen in passen... 45 euro zijden ze.. zal ik dat laten doen? dan ben ik wle van dat gezeik met strakkere veren enzo af?
en ik was gister bij een grote brommer winkel, waar ik vroeg naar zwaardere koppelings veren, die hadden ze wel, maar ze zijden dat het beter was om m'n koppelings huis uit te laten draaien zodat er 3 platen in passen... 45 euro zijden ze.. zal ik dat laten doen? dan ben ik wle van dat gezeik met strakkere veren enzo af?

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
jonnotje schreef:dan gaan je spoel/ uitlaat poort ook eerder open? maakt dat niet uit dan?
zou kunnen maar dan moet je er wel rekeing mee houden dat je een xtra gevoerde en een extra stalen plaat nodig hebt om het te laten werken en als het mislukt ben je je koppelings huis kwijt
ik denk dat als je gewoon je nieuwe platen erin zet dat ie het dan ook gewoon moet doen hoor
ff ter voorbeeld ik rijd met een 5bak met orri fs1 cil, orri hd kop en een homoet en een standaard koppeling
en hij trekt het prima

-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
je moet gewoon bij 50 cc , de RD80 veertjes kopen en je bent van de slippende koppeling af.
dat zijn die paarse veertjes, deze zijn net even zwaarder en passen gewoon op onze fs1tjes
dat zijn die paarse veertjes, deze zijn net even zwaarder en passen gewoon op onze fs1tjes
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 100km gereden
Normaal zijn de veren 34mm lang + gebruikte veertjes 32mm lang achter het veertje een ringetje liggen en dan een schroef dus een extra ring er tussen.
probeer het dan maar eens!
koppeling worm opnieuw afstellen kabel helemaal slap draaien schroefje aan draaien van de koppeling tegen de stift kwart slagje uit moertje aan draaien kabel af stellen
Jongens veel suc-6 er mee
gr VDT
probeer het dan maar eens!
koppeling worm opnieuw afstellen kabel helemaal slap draaien schroefje aan draaien van de koppeling tegen de stift kwart slagje uit moertje aan draaien kabel af stellen
Jongens veel suc-6 er mee
gr VDT