Wie kan mij de topic aangeven waar de aanpassingen van een koppelingshuis van 2 naar 3 plaats zijn aangegeven.
Het gaat om de maatvoering
Wil proberen of het van een stalen koppelingshuis lukt een 3 plaats koppeling te maken
Heb de zoekfunctie geraadpleegd maar kan de topic niet vinden
Laatst gewijzigd door Laars op 23 okt 2012, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Laars schreef:Wie kan mij de topic aangeven waar de aanpassingen van een koppelingshuis van 3 naar 3 plaats zijn aangegeven.
De uitdraai-maten kun je denk ik wel opvragen bij GT. Staat volgens mij niet in een topic.
Ik neem aan dat het een reden heeft waarom onze king alleen alu's kan/doet.. Ben eigenlijk ook wel benieuwd.
Ja. Ook moet je de drukplaat iets afdraaien, die is van alu. Een oud type korf kan je wel weer oplassen ipv uitdraaien (volgens mij heeft HJ dat wel eens gedaan)
Laars schreef:Wie kan mij de topic aangeven waar de aanpassingen van een koppelingshuis van 3 naar 3 plaats zijn aangegeven.
OPGELOST
De uitdraai-maten kun je denk ik wel opvragen bij GT. Staat volgens mij niet in een topic. Ik neem aan dat het een reden heeft waarom onze king alleen alu's kan/doet.. Ben eigenlijk ook wel benieuwd.
Ik heb heel helder voor de geest dat dit in een topic voorbij gekomen is, zowaar als ik LTD ben
ginofs1 schreef:Hoi laars. Heb je een braaibank? Sterker nog: een draaibank met een 4 klauw kop. Marc maakt 3p koppelingen van de stalen korven. Ik kies voor de alu.
Wat is een grillmeister zonder Braaibank? hahaha
Naast ons bedrijf zit een machinefabriek, daar wilde ik het eens gaan vragen, vandaar
Jij zou nog voor mij kijken of je er een kon fabriceren
Een kap met hoge pinnetjes heb ik wel, alleen een alu korf niet