dat verschil met dezelfde ingrediënten moet je toch es wat verduidelijken hoor Pee
Wat zit je tegen vandaag #6
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
Niels
- Site Admin

- BelgMattijs
- 250km gereden

Onlangs ergens vermeld dat men brommer zo goed reed. Wel, vanmorgen startte hij niet
Maandag nog mee naar het school geweest, geen problemen. Viel op de terugweg zonder naft, maar een 500 meter wandelen en ik kwam aan een tankstation met 2takt-pompje. Getankt, start terug zonder problemen, rijd naar huis en raak hem tot vanmorgen niet aan.
Maar hij wou dus niet starten vanmorgen, lopen noch kicken werkte
Nieuwe bougie gaan halen, heeft niets uitgehaald. Ik heb vonk, dus bougiedop is ook oké.
Carburateur misschien?
Maandag nog mee naar het school geweest, geen problemen. Viel op de terugweg zonder naft, maar een 500 meter wandelen en ik kwam aan een tankstation met 2takt-pompje. Getankt, start terug zonder problemen, rijd naar huis en raak hem tot vanmorgen niet aan.
Maar hij wou dus niet starten vanmorgen, lopen noch kicken werkte
Nieuwe bougie gaan halen, heeft niets uitgehaald. Ik heb vonk, dus bougiedop is ook oké.
Carburateur misschien?
- Jeti
- 17500km gereden

- BelgMattijs
- 250km gereden

- Jeti
- 17500km gereden

Pfft rij nooit meer met iemand mee naar een feest, zijn veel te lang gebleven op een saai feest met 50 roddelende huisvrouwen en mensen die geen vlees/vis gaar kunnen maken op een barbecue.
En wat me ook tegen zit is dat ik morgenochtend om 9.00 uur een afspraak heb gemaakt met iemand die Puch blokjes komt kopen.
Wat me niet tegen zit, is dat ik er dan mooi vanaf ben (en ook nog centjes voor 1/3 AJH krijg
).
En wat me ook tegen zit is dat ik morgenochtend om 9.00 uur een afspraak heb gemaakt met iemand die Puch blokjes komt kopen.
Wat me niet tegen zit, is dat ik er dan mooi vanaf ben (en ook nog centjes voor 1/3 AJH krijg
- Jeti
- 17500km gereden

Jeti schreef:En wat me ook tegen zit is dat ik morgenochtend om 9.00 uur een afspraak heb gemaakt met iemand die Puch blokjes komt kopen.
ARGHHHHH
Vroeg m'n bed uit.. Zit al een half uur te wachten.. Belt ie op dat ie pas vanaf 11 uur kan..
Jammer dan, dan ben ik al weg. Waarom denk je dat ik zo vroeg afspreek..!?
(een van de redenen waarom ik een hekel aan onderdelen verkoop heb)
-
yamaha_fs1_2ru
- 1250km gereden