Hoi allemaal,even updaten er word flink gewerkt aan de fs1 ben bezig met de carb:20mm en heb al veel problemen overwonnen maar het is nog niet klaar .
Verder de cilinder afgeslankt en in een mooi model gefreest plus een overmaat zuiger er in en nu is de speling goed.
Heb mij er over verbaast dat na al dat gescheur de krukas geen speling op de lagers heeft,dat had ik niet verwacht na 1800KM pijn.
Verder oliepomp lek gehad en een aantal keren los gehad voordat ik het had gevonden,klein braampje .
De 6 bak daar word ook weer driftig over nagedacht ,en ben al onderdelen daarvoor aan het verzamelen.
Heb er nog over gedacht en gemeten om de schakel mechaniek aan de buitenkant te bouwen maar voor op straat is dat even te veel van het goede ,maar dan hadden er 7 versnellingen in het carter gepast met een redelijke breedte,op een racer is dat geen punt.
Nu heb ik de verhoudingen zo gekozen dat het met 6 ook moet lukken,en ik heb er echt zin in om te bouwen .
Maar nu eerst zorgen dat ik die carb ,klaar krijg en dan een nieuwe schijfhuis maken waar de carb ,op past.
Tot zover de update,tis wat een oude vent van 1m93 op een fs1tje ,gniffel
Groetjes