Zwepper schreef:Ja die zijn er, volgens mij heeft jet hier ooit foto's gepost van 2 streetjes met witte frames
(@ jeti) Ik wil men 2ru frame en achterbrug wit spuiten en dan blauwe tank en wit gespoten zijkapjes met blauwe stickers. Kortom, een ptje maar dan van een 2ru... Maar ik wil wel eerst een voorbeeld hebben...
Oew, dat gaat lastig worden..
Heb over de 100.000 foto's op mijn computer die ik zelf gemaakt heb afgelopen jaren (> 15 jaar ).. Dus ff zoeken gaat hem niet worden..
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar zou echt niet meer weten bij welk evenement dat was.
Misschien kun je hier zoeken op de zoekfunctie?
Lijkt me sterk dat er niet op "witte frames" is gereageerd..
Zwepper schreef:Ja die zijn er, volgens mij heeft jet hier ooit foto's gepost van 2 streetjes met witte frames
(@ jeti) Ik wil men 2ru frame en achterbrug wit spuiten en dan blauwe tank en wit gespoten zijkapjes met blauwe stickers. Kortom, een ptje maar dan van een 2ru... Maar ik wil wel eerst een voorbeeld hebben...
Oew, dat gaat lastig worden.. Heb over de 100.000 foto's op mijn computer die ik zelf gemaakt heb afgelopen jaren (> 15 jaar ).. Dus ff zoeken gaat hem niet worden.. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar zou echt niet meer weten bij welk evenement dat was.
Misschien kun je hier zoeken op de zoekfunctie? Lijkt me sterk dat er niet op "witte frames" is gereageerd..
Oew, dat gaat lastig worden.. Heb over de 100.000 foto's op mijn computer die ik zelf gemaakt heb afgelopen jaren (> 15 jaar ).. Dus ff zoeken gaat hem niet worden.. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar zou echt niet meer weten bij welk evenement dat was.
Misschien kun je hier zoeken op de zoekfunctie? Lijkt me sterk dat er niet op "witte frames" is gereageerd..
Okeeeej ik ben verkocht!!!!!!!!!!! Het word dus een wit frame,maar ik denk dan witte kapjes, maar dan met een (nader te beslissen blauw of rood) stickertje er op...
koppel schreef:je hebt zo ie zo verschillen tussen membraanblok en schijfblok.
-pakking rechterdeksel is verschillend. -aparte pakking voor membraanhuis. -o-ringen set voor schijfhuis. -krukaskeering rechts is verschillend. -uitgaande as voortandwiel is verschillend (keerring dus ook). -andere boutjes voor de koppeling. -etc
In alle pakkingsetjes die ik ooit gekocht heb zat altijd een membraampakking.
hallo, ik zou mijn fs1 graag ombouwen naar 12 volt. weet er iemand van welke brommer ik een 12 volt spoel kan halen die past op fs1? het is een "nieuw" type ontsteking. ik heb nog een nieuwe bobine nodig voor honda px .. iemand een adres daar voor? heb je eigenlijk veel verschil tussen de bobines van brommers of moet je enkel op de voltage letten?
ok ben eens benieuwd.. denk niet dat er veel verschil zal op zitten maar ben natuurlijk geen expert . 'k zou hem willen ombouwen naar 12 volt om mijn oude tom tom te monteren en een exacte snelheidsmeting te hebben en natuurlijk ook wel voor navigatie. als ik een bobine bestel moet ik dan enkel op voltage letten?