Grote-kleine-vragen-topic #8
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Contacteer:
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Niek de Rijcke schreef:Niels schreef:Nee hoor, er is hier helemaal niks gehacked.
Waar staat die informatie?
Fs1man zijn onderschrift
Dit forum vervangt het oude fs1 forum op yourbb.nl omdat dat op de een of andere manier gehackt is.
Ik als beheerder kan er niet veel meer doen en het werdt de laatste tijd gebruikt voor reclame uitingen en andere spam.
Daarom begin ik hier maar opnieuw in de hoop dat het hier goed blijft gaan.
Helaas kan ik niet alle berichten mee nemen naar dit forum, ik hoop dus dat mensen bereid zijn zich hier opnieuw aan te melden, en hun berichten weer te plaatsen.
Dit forum is niet verbonden met andere fs1 forums en is zeker geen concurentie van welk forum dan ook.
De taal op dit forum is nederlands.
spam en andere reclame uitingen worden verwijdert en de plaatser word verwijderd.
Door ervaringen met het andere forum kan aanmelden alleen nog na goedkeuring van de beheerder.
Grof taal gebruik is ook hier niet toegestaan.
lezen mag uiteraard maar plaats je een reacktie of bericht is het wel zo netjes dat je je ook even voor steld.
Dit zijn verlopig de regels veel lees en plaats plezier.
m.v.g. de beheerder.
Jos zal zijn andere probeer forum wel bedoelen
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Contacteer:
rise and shine schreef:Niek de Rijcke schreef:Niels schreef:Nee hoor, er is hier helemaal niks gehacked.
Waar staat die informatie?
Fs1man zijn onderschriftDit forum vervangt het oude fs1 forum op yourbb.nl omdat dat op de een of andere manier gehackt is.
Ik als beheerder kan er niet veel meer doen en het werdt de laatste tijd gebruikt voor reclame uitingen en andere spam.
Daarom begin ik hier maar opnieuw in de hoop dat het hier goed blijft gaan.
Helaas kan ik niet alle berichten mee nemen naar dit forum, ik hoop dus dat mensen bereid zijn zich hier opnieuw aan te melden, en hun berichten weer te plaatsen.
Dit forum is niet verbonden met andere fs1 forums en is zeker geen concurentie van welk forum dan ook.
De taal op dit forum is nederlands.
spam en andere reclame uitingen worden verwijdert en de plaatser word verwijderd.
Door ervaringen met het andere forum kan aanmelden alleen nog na goedkeuring van de beheerder.
Grof taal gebruik is ook hier niet toegestaan.
lezen mag uiteraard maar plaats je een reacktie of bericht is het wel zo netjes dat je je ook even voor steld.
Dit zijn verlopig de regels veel lees en plaats plezier.
m.v.g. de beheerder.
Jos zal zijn andere probeer forum wel bedoelen
Sorry, het was niet de bedoeling om paniek te zaaien, maar ik dacht dat het "nieuwe forum" een vervanger was omdat het dezelfde layout enzo heeft als dit forum, www.fs1forum.com ...
Yamaha Fs1 2ru
Yamaha Fs1 3e9
Yamaha Fs1 3e9
-
- 1500km gereden
Zwepper schreef:Beetje op marktplaats aan het zoeken naar goedkope 25 kw motoren , ben zelf al op de kawasaki ltd en de suzuki savage uitgekomen.
Zijn er nog mensen hier met andere suggesties? of mischien een idee hoe ik ''legaal'' mijn xs 650 kan verzekeren/rijden. Heb al op internet verschillende
sites gelezen over het begrenzen van motoren maar snap er nog steeds weinig van? want een motor met origineel een hoger vermogen dan 25 kw kan na begrenzen wel verzekerd worden maar het mag nog steeds niet?
Hoop dat iemand hier er ervaring mee heeft
dat begrenzen is officieel illegaal idd tenzij er 25 kw op het kenteken staat (dus als ie zo geleverd kan worden)
het wordt echter gedoogd door de politie dus je krijgt er geen bekeuring voor
het belangrijkste is dat de verzekering er mee akkoord gaat (dus dat moet je goed vragen!)
dan kan je een motor t/m 600cc en/of t/m 100 pk ongeveer laten begrenzen (een xs 650 ook wel)
het beste via ringetjes tussen de carburateurs
motor op de vermogengstestbank bij de motorzaak en kopie van de vermogensgrafiek naar de verzekering sturen en zelf altijd eentje bij je hebben voor de politie
zo heb ik het toen geregeld geen problemen mee gehad en het begrenzen is niet duur