Ik heb hier een partij Minichamps-miniatuur autootjes... die worden ook in China gemaakt... als ze zulke kunstwerkejs kunnen maken, dan kunnen ze ook gewoon kwaliteit afleveren als de cliënt dat wenst, maar ja, dan wordt het onderdeel wellicht te duur en vraagt de cliënt gewoon wat minder kwaliteit. Het is dus maar wat de markt er voor over heeft en dus moeten we K..-imi-onderdelen gewoon boycotten en terugsturen, dan leren ze wel weer alleen kwaliteit te maken. Simpel zat

Ook imi-fiets-eitjes zijn vaak belabberd. Ik heb ooit gezien dat er een eitje als ori werd aangeboden terwijl daar geen gat in zat voor het bijstellen van de koppeling. Naar mijn weten hadden alle eitjes daar een gat voor (maar ja, wie ben ik ?).
Op zoek naar betaalbare onderdelen is het helemaal niet gek om eventueel imi aan te schaffen, maar let dan in ieder geval wel een beetje op de kwaliteit en stuur het gewoon terug als de pasvorm/kwaliteit je niet bevalt. Op mijn 2F2 is niet alles alles ori, maar wat imi is is in ieder geval van goede imi-kwaliteit. Persoonlijk geef ik liever wat meer uit aan ori of hele goede kwaliteit imi, maar niet iedereen zal dat kunnen en/of willen. Hangt er helemaal vanaf wat je met je FS1 wilt.
Ik heb hier een imi-achterspatbord in 1988 nieuw gekocht... geheel doorgeroest... en dat terwijl het ori-voorspatbord van mijn FS1 daar dezelfde 23 jaar naast heeft gelegen en nu weer haar plaats heeft op mijn FS1. Dat is verschil in kwaliteit

Misschien handig om hier een topic te openen met verwijzingen naar goede imi-onderdelen ? Of bestaat dat al