LTD: Warmloper met AJH
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
LTD: Warmloper met AJH
Ik heb het weer voor elkaar
Vanmiddag ff rijden langs de kust, windje tegen, ff douwen naar 88 en doordouwen , opeens...................pffff
Dacht dat die allu cilinders niet warm liepen
Loopt nadien niet zo lekker meer, thuis maar eens even openmaken
Vanmiddag ff rijden langs de kust, windje tegen, ff douwen naar 88 en doordouwen , opeens...................pffff
Dacht dat die allu cilinders niet warm liepen
Loopt nadien niet zo lekker meer, thuis maar eens even openmaken
1978 chroom 60 cc
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
- realobsession
- 250km gereden
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 03 okt 2010, 04:37
- Locatie: culemborg
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
De boel eens even opengegooid.
Beste haal aan de uitlaatkant
Waarschijnlijk gehapt aan de uitlaatpoort
De boel een beetje afgeschuind, zuiger opgepoetst, zuigerveer omgedraaid en janken maar weer
Ik dacht dat deze cilinders niet warm konden draaien (bougie is mooi koffiebruin).
Ik rijd altijd enkele kilometers warm, dus daar ligy het niet aan.
Beste haal aan de uitlaatkant
Waarschijnlijk gehapt aan de uitlaatpoort
De boel een beetje afgeschuind, zuiger opgepoetst, zuigerveer omgedraaid en janken maar weer
Ik dacht dat deze cilinders niet warm konden draaien (bougie is mooi koffiebruin).
Ik rijd altijd enkele kilometers warm, dus daar ligy het niet aan.
1978 chroom 60 cc
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6140
- Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
- Locatie: Mechelen
Re: LTD: Warmloper met AJH
Laars schreef:Vanmiddag ff rijden langs de kust, windje tegen, ff douwen naar 88 en doordouwen , opeens...................pffff
Je moet je brommer ook niet zo afraggen Laars
- realobsession
- 250km gereden
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 03 okt 2010, 04:37
- Locatie: culemborg
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
als je'm telkens warmkrijgt door je rijstijl of omgeving, moet je de kopspeling van je segmenten vergroten,
dan heb je dit niet voor
gewoon het segment in de cilinder voor je gaat monteren,
en de koppen opschuren dat je overschot hebt qua warmte-uitzetting van de segmenten.(zuigerveren bedacht ik net)
in dit geval zou ik er ongeveer een 'schoendoos-karton'- dikte tussenmaken, toch zéker bij het bovenste segment., in koude toestand.
wel opletten, want das hard spul, en schuurt dus heerlijk!
dan heb je dit niet voor
gewoon het segment in de cilinder voor je gaat monteren,
en de koppen opschuren dat je overschot hebt qua warmte-uitzetting van de segmenten.(zuigerveren bedacht ik net)
in dit geval zou ik er ongeveer een 'schoendoos-karton'- dikte tussenmaken, toch zéker bij het bovenste segment., in koude toestand.
wel opletten, want das hard spul, en schuurt dus heerlijk!
when men were men, and helmets were for divers