Heb een jerrycan van 5 liter Aspen benzine gekocht en ga dit uitproberen.
Niet goedkoop , 5 liter voor 21 euries
Moet even mijn benzinekraan schoonmaken want iemand heeft een soort Tank Cure
in de tank gedaan en dit zit los dus allemaal kleine stukjes welke de kraan verstoppen.
Heb gelukkig een extra filter in de leiding dus de carburateur blijft schoon.
Heeft iemand van jullie al ervaring met Aspen?
Hoor het graag.
Hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen met deze benzine.
nooit van gehoord aspen was dat??? vloeibaar goud? en die tank zal ik maar ontdoen van de troep .
5 liter voor 21 euro ?? wat is dat voor spul?
vind gewoon 98 al duur.
Ik niet zelf maar mijn zundapp maat rijd er sinds kort mee, en die zegt dat hij het fijn vind rijden maar weet niet of hij er mee blijft rijden want de prijs is wel erg duur om natuur vriendelijk te rijden.
moet zeggen komt bij mij over of je haast de uitlaat gassen prettig moet gaan vinden en goed is voor het mileu en beter voor je motor.
niets voor mij dit soort ........benzine op plantbasis te duur te veel op mileu gericht mooie praatjes vullen me tank niet.
zeker niet voor 21 euro
bajaboy schreef:moet zeggen komt bij mij over of je haast de uitlaat gassen prettig moet gaan vinden en goed is voor het mileu en beter voor je motor. niets voor mij dit soort ........benzine op plantbasis te duur te veel op mileu gericht mooie praatjes vullen me tank niet. zeker niet voor 21 euro
Let op he wat je zegt want diversen gemeentes waar ze dus motor machines gebruiken mag alleen dus aspen worden gebruikt vanwege de uitstoot van schadelijke stoffen.
Nee het gaat ons niet om het milieu maar aspen doet ook nog meer.
Het artikel (ben even kwijt in welk nummer( Marco?)) in de bromfiets zegt er veel meer over b.v.
dat aspen niet vergaat en vergomd zoals gewone benzine.
Dus voor de winter de tank vol met aspen en in het voorjaar vrolijk starten en rijden zonder vuile dingen in de leidingen.
Als je regelmatig rijd dan kan je gewoon 95 tanken , olie er bij en kachelen maar.
jaja en aspen adem je lekker in hahha das wel goed en gezond voor je hahah
brandstoffen het woord zegt het al je verbrand iets en dan krijg je stoffen (en die adem je in )
wil wel eens zien als er 20 fs1 brommers op aspen rijden en wat de uitstoot is hahahhah bende verkoop praatjes van de staat/aspen
Arbeidsvriendelijk door een zeer schone verbranding, dus beter voor uw gezondheid.
*
Bevat vrijwel geen schadelijke stoffen zoals benzeen, xyleen, tolueen en zwavel.
*
Volledigere verbranding in uw machine waardoor minder koolvorming optreedt.
*
Onbeperkt houdbaar, tot zelfs 10 jaar na aankoop!
*
Kant en klaar gemengd, dus geen geknoei meer.
*
Stevige, UN gekeurde verpakking. Leverbaar vanaf handige 5 liter-can tot 200 Ltr.
*
Elke verpakking is deugdelijk verzegeld, waardoor kwaliteit gegarandeerd is.
*
Duidelijk kleuronderscheid met viertakt benzine door gekleurde jerrycans, dus geen vergissingen meer!
*
Minder benzinegerelateerde storingen aan uw machines, dus minder kosten.
*
Verkrijgbaar bij meer dan 600 Aspen dealers, of direct per pallet binnen 24 uur bij u aan huis gebracht!
*
Elke verpakking draagt een eigen "batch" nummering waardoor kwaliteit gegarandeerd wordt.
Waarom Aspen 2 gebruiken?
Aspen 2 is de meest hoogwaardige kwaliteit benzine die momenteel technisch gezien haalbaar is. Omdat tweetaktmotoren veel schadelijke uitlaatgassen uitstoten en u de uitlaatgassen direct inademt, is het gebruik van Aspen 2 aan te bevelen. Aspen benzine is namelijk een speciale alkylaatbenzine. Het bevat vrijwel geen voor de mens schadelijke stoffen, zoals benzeen, tolueen en zwavel. Hierdoor zijn zowel de brandstofdampen als de uitlaatgassen beduidend minder schadelijk.
Daarnaast loopt uw machine beter doordat deze inwendig veel minder vervuild raakt. Er is namelijk veel minder koolvorming. U bespaart dus op de langere termijn op onderhoudskosten en op uw gezondheid. Daarnaast is Aspen plezierig in het gebruik door de kleinverpakkingen en door alle handige accessoires die op de verpakkingen verkrijgbaar zijn. Dit systeem voorkomt onnodig overgieten, knoei- en dampverliezen.
Ik zie ook vele voordelen maar ja de prijs, dat is het punt kan het maar 1 keer uitgeven om te rijden, dus blijft het toch gewoon zelf mixen.
of met meerder mensen een vat kopen van 200 liter dan wordt het aantrekkelijker.