Wat zit je tegen vandaag #6
- joosie1234
- 250km gereden

- Berichten: 413
- Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:39
- Locatie: delft
- BelgMattijs
- 250km gereden

- Berichten: 313
- Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:06
- Locatie: Stabroek, Noord Antwerpen
Ik kom thuis van het werk en wil men naftkraantje dichtdraaien, maar ineens vliegt het hendeltje eraf
Gevolg: Benzine loopt er onhoudbaar langs alle kanten uit. Gelukkig kwam mijn vader snel redding brengen met een emmer. Toch een goede liter kwijt vrees ik
Kraantje hangt er intussen weer aan, maar ik ga me er toch een nieuw aanschaffen want de schroefdraad van het hendeltje heeft zijn beste tijd gehad.
Kraantje hangt er intussen weer aan, maar ik ga me er toch een nieuw aanschaffen want de schroefdraad van het hendeltje heeft zijn beste tijd gehad.
- Jeti
- 17500km gereden

- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Na de vooraankondiging nu de echte boete uit DL binnen gekregen..
72 (na correctie) waar je 50 mocht
boete van 80 euro
20 euro administratiekosten (denk ik? gebühr??)
en 4,60 auslagen verwaltung, wat het ook mag zijn.
Ach ja, kan gebeuren, was een leuk weekendje Xanten!
En volgende keer meteen volop in de rem bij het zicht van een 50-bord.. Want die gasten zetten de flitspalen meteen erachter.
En verder.. Ziek
Overgegeven, maar blijf misselijk. Verder zweten, rillingen, warm, koud, duizelig, darmkrampen, en iets verhoging.
Dus is een dagje op bed..
Maar komt ook wel weer goed!
72 (na correctie) waar je 50 mocht
boete van 80 euro
20 euro administratiekosten (denk ik? gebühr??)
en 4,60 auslagen verwaltung, wat het ook mag zijn.
Ach ja, kan gebeuren, was een leuk weekendje Xanten!
En volgende keer meteen volop in de rem bij het zicht van een 50-bord.. Want die gasten zetten de flitspalen meteen erachter.
En verder.. Ziek
Overgegeven, maar blijf misselijk. Verder zweten, rillingen, warm, koud, duizelig, darmkrampen, en iets verhoging.
Dus is een dagje op bed..
Maar komt ook wel weer goed!
-
Laars
- 2500km gereden

- Berichten: 3738
- Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
- Locatie: Dordrecht
-
jeroenvans
- 1500km gereden

- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
- Locatie: Beuncity
dan heb je waarschijnlijk een kop uit mexico... die kunnen niet tegen lpg en aardgas... de oplossing is dezelfde kop, maar dan in duitsland gefabriceerd, zoeken en monteren. en verder MOET je op tijd de bouten natrekken... zeker als je op lpg rijdt of gaat rijden.Jeti schreef:Nou, het probleem was dus dat het nog in de garantie zou zitten toen ik hem kocht. Heb hem eerst 4 mnd geschorst omdat ik een lease auto had bij tijdelijk werk, en sindsdien ben ik eigenlijk aan het wachten op de monteur. Die het gratis zou repareren. Maar die dus ineens geen tijd blijkt te hebben.
Anders was ie allang gefixt of verkocht met meer keuring dan 2 weken.
Is trouwens gewoon een standaard 1400 motor. Maar je schijnt ook weer verschillende soorten te hebben vertelde Bonne me laatst.
Ik kan wel opzoeken hoe en wat precies, maar ik ga het toch niet in m'n eentje doen..
- Jeti
- 17500km gereden

- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
jeroenvans schreef:dan heb je waarschijnlijk een kop uit mexico... die kunnen niet tegen lpg en aardgas... de oplossing is dezelfde kop, maar dan in duitsland gefabriceerd, zoeken en monteren. en verder MOET je op tijd de bouten natrekken... zeker als je op lpg rijdt of gaat rijden.
Geen idee, de politie heeft er de eerste 80.000 km mee op LPG gereden. Daarna is het eruit gegaan. Vorig jaar begon hij koelvloeistof te verbruiken, werd verholpen door het vervangen van de koppakking.
De kopbouten zijn een paar weken na het vervangen van de koppakking weer aangedraaid, maar het probleem werd nog steeds alleen maar erger. Nu stroomt het er gewoon uit, ookal rijd je maar een klein stukje. En de temperatuur loopt te hoog op.
Kortom: hij is op.
Er komt ook geen andere auto, dus ben voorlopig even van auto-gezeik af!
- eriks
- 2000km gereden

- Berichten: 2212
- Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38
Jeti schreef:jeroenvans schreef:dan heb je waarschijnlijk een kop uit mexico... die kunnen niet tegen lpg en aardgas... de oplossing is dezelfde kop, maar dan in duitsland gefabriceerd, zoeken en monteren. en verder MOET je op tijd de bouten natrekken... zeker als je op lpg rijdt of gaat rijden.
Geen idee, de politie heeft er de eerste 80.000 km mee op LPG gereden. Daarna is het eruit gegaan. Vorig jaar begon hij koelvloeistof te verbruiken, werd verholpen door het vervangen van de koppakking.
De kopbouten zijn een paar weken na het vervangen van de koppakking weer aangedraaid, maar het probleem werd nog steeds alleen maar erger. Nu stroomt het er gewoon uit, ookal rijd je maar een klein stukje. En de temperatuur loopt te hoog op.
Kortom: hij is op.
Er komt ook geen andere auto, dus ben voorlopig even van auto-gezeik af!
Wat voor Hanomag is dat precies Jeti mijn buurman is ook altijd bezig aan zijn Hanomag kan eens vragen ......??
-
the_destroyers
- 5000km gereden

- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
- Locatie: gent
-
bajaboy
- 2500km gereden

- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer: