yamaha tweety
-
- 100km gereden
nou tombo...kan je zegge..zolang je cilinder en of fs1 niet bij van dijk is geweest of bij chris homoet of foekema dan ..kom houde tweety niet bij.....
en hij trekt best...
hoewel tweety door t dorp me rug ziet mar...das kwestie van bochtjes nemen want op de dijk rijd tie me nu nog snot voor t ogen samen met van dijkie...onlangs abraham!
en hij trekt best...
hoewel tweety door t dorp me rug ziet mar...das kwestie van bochtjes nemen want op de dijk rijd tie me nu nog snot voor t ogen samen met van dijkie...onlangs abraham!
- Tombo
- 17500km gereden
petje schreef:nou tombo...kan je zegge..zolang je cilinder en of fs1 niet bij van dijk is geweest of bij chris homoet of foekema dan ..kom houde tweety niet bij.....
en hij trekt best...
Er zijn nog wel meer tuners hoor

halo jongens julli vinden mijn yamaha niet meer naar een yamaha klinken mar zet er mar een yamaha naast die 12200 toeren draait met een vlieg wiel met contakt punten maar je zal gauw zien dat je er vaak warm loopers mee krijg want de punten kunnen niet zo veel toeren aan en de condenzater ook niet mar kom mar eenkeertje tegen me rijden dan zullen jullie mij als een wesp zien weg vliegen tweety yamaha werkendam

-
- 100km gereden
nou niels jou die van ons vullen gaatjes...dus en anders komde je spulletje er gewoon eve naast zetten he in wdam of in de moertocht
want een fs1 bij elkaar zoeken en in mekaar bouwe volgens tekeningtje kan iedereen...maar een door van dijk in elkaar gezet Fs1'tje rijdt ( al dan wel met behulp van hem of helemaal) voelt en loopt toch echt anders...en dan komt het tune nog.
maar zoals wij al zeggen.....komt langs..en zet er wa nefffe....ook wel naast in normaal nederlands.
ga jullie zien....

want een fs1 bij elkaar zoeken en in mekaar bouwe volgens tekeningtje kan iedereen...maar een door van dijk in elkaar gezet Fs1'tje rijdt ( al dan wel met behulp van hem of helemaal) voelt en loopt toch echt anders...en dan komt het tune nog.
maar zoals wij al zeggen.....komt langs..en zet er wa nefffe....ook wel naast in normaal nederlands.
ga jullie zien....

-
- Site Admin
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
Nouja, zelf kunnen is allemaal wel leuk, maar je moet het ook kunnen
ik zou bestm'n spoelpoorten willen vergroten, maar ten eerste, ik heb geen frees daarvoor, en ten tweede, dat kan ik niet netjes
Timingen berekenen enzo en een beetje optimaliseren is niet zo'n punt. Maar om de timingen ook direct in de cilidner te zetten heb je echt veel ervaring (en gereedschap en een vaste hand) voor nodig. Dusjah, ik zou het ook laten tunen (de cilinder dan).

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 2000km gereden
tweety schreef:nou petje dat zal lang duure want dan moet je er nog wel wat meer doen dan een 5bak monteeren ik ga nog wat beters er op zetten en dan mag het heele land van heusde en altena kommen hor HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook ik ?

Laatst gewijzigd door fs-ael op 20 okt 2007, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;