sproeiers meten met kalibreersetje

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
thibaultM
100km gereden
100km gereden

sproeiers meten met kalibreersetje

Bericht door thibaultM »

hallo, kan ik ergens een tabel vinden wat de doorlaten van ori sproeiers zijn? zodat ik mijn sproeiers eens kan controleren. mijn sproeier 150 heeft bvb een doorlaat van 1mm.

mvg thibault
thibaultM
100km gereden
100km gereden

Bericht door thibaultM »

niemand? of stel ik een domme vraag mss? zeg het maar gerust :p

ps: fs1 draait terug!! set up: - 50cc fs1 lichtjes getuned (uitlaatpoort is wat omhoog en gat uitlaat cilinder groter gemaakt en alles mooi afgewerkt)
- 16mm carbu
- gewone uitlaat (voorloopig)
- onsteking 1,8 voor bdp. hoop ik toch! ;) (maar denk wel dat het zo is.. gesteld met veel geduld en met hulp van de faq)
- sproeier lang 110 (weet niet of het nen ori is)
- bougiekleur iets bruiner dan de koffiebruin van de faq bougie's (morgen eens een foto'tje)
- gewone schijf (ook voorloopig)
- luchtschroef goeie 1,5
- gasnaald 1tje onder midden

start direkt en trekt al redelijk goed door (enkel in de wat hogere toeren weliswaar :) ). eventjes den boel wat inrijden.. heb die cilinder 2de hands gekocht en was volgens mij al ingereden maar toch..

ik en zwalper hebben de rd racer van donny gekocht. dat is echt wel nen racer :) binnenkort wat foto's en info

santé, de groeten en bedankt voor alle info!!
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

is het al zelf geluk, mooizo!
Als het weer wat beter wordt in augustus es gaan rijden! ;)
thibaultM
100km gereden
100km gereden

Bericht door thibaultM »

geen probleem. heb de laatste paar dagen al redelijk wat km afgelegt tussen de regenbuien door! ga nu beginnen aan men 2de blokje.. word eentje met de Z1 65cc. kdenk dat ik het licht gezien heb ivm onsteking afstellen. veel gelezen en zitten denken... als je eens een toerke wil maken laat meer eens iets weten.

mvg thibault
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

thibaultM schreef:geen probleem. heb de laatste paar dagen al redelijk wat km afgelegt tussen de regenbuien door! ga nu beginnen aan men 2de blokje.. word eentje met de Z1 65cc. kdenk dat ik het licht gezien heb ivm onsteking afstellen. veel gelezen en zitten denken... als je eens een toerke wil maken laat meer eens iets weten.

mvg thibault

Is goed, dan kan je die ontsteking ook es tonen aan mij dan! :D
Plaats reactie