oklim schreef:Gespot, in de omgeving Valkenburg een hoop doornatte oltimer bromfiets rijders Jammer van het weer had toch graag meegereden
was heerlijk toertje ,en regen ach ja fs1 is van ijzer en ze hebben het allemaal gehaald zelfs me puch ms .
was weer een gezellige boel (miste alleen wat fs1 rijders)
24-06-2012 16:50 Nijmegen parkweg t.h.v. kronenburgerpark een donker groene 3e9 DX en een ivy groene 378 DX en een met. rode 2f2 Dx in concours staat, stonden daar te praten en te roken met 3 vrouwen met 3 in concoursstaat verkerende puch maxi,s een nostalgia een grijze en een lichtblauwe met grijze sterwielen.
De yamaha,s waren alledrie geheel origineel zo te zien van 10 meter afstand ongeveer.
Ze waren duidelijk niet gecharmeerd van mijn orange Nijmeegse fs1 ze keken even en draaiden me toen de rug toe, ben dus maar door gereden
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Gisteren een sheriff op de weg van Etten-Leur naar Prinsenbeek, en vanmorgen op de herhaling van Hart van nederland Gino op tv in het item over de limburgrit
joscabrio schreef:24-06-2012 16:50 Nijmegen parkweg t.h.v. kronenburgerpark een donker groene 3e9 DX en een ivy groene 378 DX en een met. rode 2f2 Dx in concours staat, stonden daar te praten en te roken met 3 vrouwen met 3 in concoursstaat verkerende puch maxi,s een nostalgia een grijze en een lichtblauwe met grijze sterwielen. De yamaha,s waren alledrie geheel origineel zo te zien van 10 meter afstand ongeveer. Ze waren duidelijk niet gecharmeerd van mijn orange Nijmeegse fs1 ze keken even en draaiden me toen de rug toe, ben dus maar door gereden
maartuh schreef:Gisteren een sheriff op de weg van Etten-Leur naar Prinsenbeek, en vanmorgen op de herhaling van Hart van nederland Gino op tv in het item over de limburgrit
Op hart van nederland zag ik ook nog een sheriff staan.