realobsession schreef:elke avond weer een stukje verder. ik zat zelf te denken om de sterwielen ook rood te maken. of hebben jullie een andere mening daar over . ik ben wel iemand van 2 kleuren per object ander lijkt het zo piepo achtig
Rode sterwielen is erg mooi kijk maar naar de witte rd 50 die heeft ook rode sterwielen. Als ik mijn witte 3e9 opbouw probeer ik ook even de rode sterwielen om te kijken hoe dat staat. Vlg mij erg vet.
Rode velgen wordt een beetje TE denk ik..
Daar het Action-rood te fel voor vind ik.
Rood zou ik wel in een ander detail laten terugkomen, biesje op luchtfilter ofzo. (net als wat ik heb gedaan bij mn paarse)
Jeti schreef:Rode velgen wordt een beetje TE denk ik.. Daar het Action-rood te fel voor vind ik. Rood zou ik wel in een ander detail laten terugkomen, biesje op luchtfilter ofzo. (net als wat ik heb gedaan bij mn paarse)
Jeti schreef:Rode velgen wordt een beetje TE denk ik.. Daar het Action-rood te fel voor vind ik. Rood zou ik wel in een ander detail laten terugkomen, biesje op luchtfilter ofzo. (net als wat ik heb gedaan bij mn paarse)
welk luchtfilter
ARGH. Als voorbeeld..
realobsession schreef:ik maak de wielen roze denk ik.