Algemene vragen en antwoorden over de FS1
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 10 jun 2012, 19:51
Ja waarom moeilijk doen?
Yamaha Sheriff 1981
RobbyXtreme
Bericht
door RobbyXtreme » 10 jun 2012, 20:16
Ik heb nu in minder dan een jaar 2x hetzelfde probleem gehad met mikuni origineel en replica, vlotternaald blijft doorlopen, hangen 2 filters tussen en schoonmaken helpt niet. ze slijten op een nare manier in, iemand anders hier ook ervaring mee?
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 10 jun 2012, 20:22
Ff de drie spijltjes in je vlotterbak polijsten dat kan je vlotter niet meer blijven hangen.
Yamaha Sheriff 1981
RobbyXtreme
Bericht
door RobbyXtreme » 10 jun 2012, 20:29
Naar mijn idee gaat mijn vlotter wel op en neer, maar sluit mijn vlotternaald niet goed af als de vlotter hem dicht duwt, maar ik zal het toch proberen!
Jeti
17500km gereden
Berichten: 19340 Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Bericht
door Jeti » 10 jun 2012, 21:01
marco schreef: Ja waarom moeilijk doen?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan!?
BJ
500km gereden
Berichten: 571 Lid geworden op: 24 apr 2011, 19:20
Locatie: Kinrooi, België
Contacteer:
Bericht
door BJ » 10 jun 2012, 21:32
Jeti schreef: marco schreef: Ja waarom moeilijk doen?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan!?
Dat zou je wel eens letterlijk uit de mond van Stephan kunnen horen
the_destroyers
5000km gereden
Berichten: 6744 Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent
Bericht
door the_destroyers » 10 jun 2012, 21:36
RobbyXtreme schreef: Naar mijn idee gaat mijn vlotter wel op en neer, maar sluit mijn vlotternaald niet goed af als de vlotter hem dicht duwt, maar ik zal het toch proberen!
Pprop er dan es een neiuwe vlotternaald in
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 10 jun 2012, 22:08
Jeti schreef: marco schreef: Ja waarom moeilijk doen?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan!?
Ik hou van moeilijk
Yamaha Sheriff 1981
RobbyXtreme
Bericht
door RobbyXtreme » 10 jun 2012, 22:54
ja dat zou mooi zijn, maar hoe kom ik aan een nieuwe vlotternaald zonder een hele carb te kopen?
the_destroyers
5000km gereden
Berichten: 6744 Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent
Bericht
door the_destroyers » 10 jun 2012, 23:05
RobbyXtreme schreef: ja dat zou mooi zijn, maar hoe kom ik aan een nieuwe vlotternaald zonder een hele carb te kopen?
Koop gewoon een orri 10mm carb, die vind je wel voor een 10tje en dan heb je nog wat reserve onderdelen ook
the_destroyers
5000km gereden
Berichten: 6744 Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent
Bericht
door the_destroyers » 11 jun 2012, 17:28
Net de faq over carb afstellen gereden.
Nu zit ik soms het het fenomeen dat als ik uit stilstand vertrek, mn motor precies niet goed oppakt. Hij houdt precies een beetje in, maar na een beetje spelen met het gas gaat alles goed. Ik moet ook altijd vrij veel gas geven bij het vertrekken.
Rare is dat het zeker niet altijd voorkomt.
Ik dacht dat het mss aan de gasnaald kon liggen, maar bij halfgas pakt hij wel goed op.
Kan het toch aan de gasnaald liggen?
the_destroyers
5000km gereden
Berichten: 6744 Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent
Bericht
door the_destroyers » 11 jun 2012, 19:22
En, voor alle zekerheid, als je een zuiger monteert, dan moet de pijl op de zuiger naar de uitlaatpoort wijzen he?
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23448 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 11 jun 2012, 19:24
Doe maar wel ja
Dat van de carb kan ook je luchtstelschroef zijn.
Yamaha Sheriff 1981
the_destroyers
5000km gereden
Berichten: 6744 Lid geworden op: 14 jan 2010, 20:35
Locatie: gent
Bericht
door the_destroyers » 11 jun 2012, 19:26
marco schreef: Doe maar wel ja
Dat van de carb kan ook je luchtstelschroef zijn.
Dus eigenlijk de hoofdafstelling laten we maar zeggen?