Voorlopige demper op de nieuwe uitlaat van de ty gebeund, gaat als een speer met nog veel kracht onderin Toch even snel 50 in 3e gehaald maar toen was mijn ductape-verbinding gesmolten.
rise and shine schreef:Ik heb hier in de buurt een bedrijfje gevonden, zal er binnenkort eens op bezoek gaan.
In Heteren zit ook een motorrevisie bedrijf.
Heb je een naam Tom?
Wat heb je nu weer gemolt???
Nog niks, maar je weet maar nooit
Of evt een cilinderke maximaal op laten boren tot +70CC
ginofs1 schreef:Heren. 70cc no way Een boring van: 48mm is 71,8cc 47mm is 68,8cc 46mm is 65,9cc 45mm is 63,1cc 44mm is 60,3cc 43mm is 57,6cc 42mm is 54,9cc 41mm is 52,3cc 40mm is 49,8cc.
De kraag / hemd van de cilinder is uitwendig 49mm. Dus bij een 70cc is de wand dikte nog maar 0,75 mm . Het is duidelijk dat het niet gaat lukken he.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
David schreef:Voorlopige demper op de nieuwe uitlaat van de ty gebeund, gaat als een speer met nog veel kracht onderin Toch even snel 50 in 3e gehaald maar toen was mijn ductape-verbinding gesmolten.
David schreef:Voorlopige demper op de nieuwe uitlaat van de ty gebeund, gaat als een speer met nog veel kracht onderin Toch even snel 50 in 3e gehaald maar toen was mijn ductape-verbinding gesmolten.