RivierenRit za 21 juli 2012
-
- 1000km gereden
Yamaha rd50m schreef:jensje36 schreef:Yamaha rd50m schreef:jensje36 schreef:ja schrijf mij ook maar definitief op. Ga wel nog niet zeggen op welke brommer
kans zit erin dak mee elle mee kom dan,
zal ook nog zien op welke brommer, anders moete we da weekend van te vore sleutelweekend houde,
dan zijn er op verlof bij ons, dus plek genoeg om te werke, ik zal voor den drank zorgen!
Da klinkt eel goe
inorde, dan zet ik da in menne agenda
Nice! Ik zet het ook in diene van mij

- Jeti
- 17500km gereden
ginofs1 schreef:Wij zijn er niet bij dit jaar.
Helaas.
Hopelijk volgend jaar een andere locatie.
ginofs1 schreef:Nee de jongens kunnen niet.
En het bekrompen slapen stuit ook tegen mijn borst
Ben je afhankelijk van hen voor je plezier!? Zelfs voor een ritje 60 km bij jou vandaan..? Jullie zijn toch niet getrouwd? En dan nog..
Jammer hoor.
Je mocht het ere bed. We hebben 2 slaapkamers, dus niet iedereen hoeft op één kamer te slapen. Bekromen, tsjah.
Maar goed.
Fijn dat jij zelf mijn deelnemerslijst beheert..
EDIT:
Het is ontstaan als een ritje op de zaterdag, en daarna een barbecue. Omdat er mensen van ver op de brommer kwamen in 2009, en meer in 2010, en nog meer in 2011, is er ook slaapplaats bij gefaciliteerd. Dat is GEEN verplichting en enkel een extra "service".
Ik zie momenteel dan ook geen noodzaak voor een andere locatie. Deze voldoet prima voor het huidige aantal personen, en blijft low budget voor iedereen.
-
- 7500km gereden
David schreef:Yamaha rd50m schreef:jensje36 schreef:Yamaha rd50m schreef:jensje36 schreef:ja schrijf mij ook maar definitief op. Ga wel nog niet zeggen op welke brommer
kans zit erin dak mee elle mee kom dan,
zal ook nog zien op welke brommer, anders moete we da weekend van te vore sleutelweekend houde,
dan zijn er op verlof bij ons, dus plek genoeg om te werke, ik zal voor den drank zorgen!
Da klinkt eel goe
inorde, dan zet ik da in menne agenda
Nice! Ik zet het ook in diene van mij
dan kunne we er savonds in ene keer bbq bijdoen eigenlijk, die manne van nijle ofzo kunne dan eventueel ok is afkome as ze goesting hebben, kzal het binne een maand dan nog wel melden

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- realobsession
- 250km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
- realobsession
- 250km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Re: RivierenRit za 21 juli 2012
Jeti schreef:Update 26/06
Omdat er vooral Belgen en alles-drinkers komen, zal ik Jupiler inslaan.
Ik wil jullie vragen de bijdrage alvast over te maken en in de omschrijving je nickname en de duur van je verblijf te zetten. Volgende week ben ik op kamp, daarna ga ik inkopen doen (en bier aanbiedingen in de gaten houden).
Wat ik ga doen: van het totaal budget haal ik voldoende bier, en wat er over is, is voor de inkoop van barbecue (koop ik zelf los in), frisdrank, ontbijt.
Vrijdagavond halen we een frietje, op eigen kosten. Er is ook nog een onverplicht uitje op de vrijdagavond, moeten we dan even kijken en afstemmen met de aanwezigen.
Zaterdagmiddag tijdens de rit is er ook een stop waar je iets kunt eten en drinken.
VR + ZA + BBQ (+ ZO) -> 20 euro
ZA + BBQ (+ ZO) -> 15 euro
Als je alleen het ritje meerijdt, is dat gratis. Laat het wel even weten, ivm het aandenken wat ik ga maken. Te laat = pech.
Graag voor 13 juli overmaken / laten weten.
De deelnemerslijst zal ik nav de betaling aanpassen.
---
Laatst gewijzigd door Jeti op 24 jul 2012, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 1250km gereden
-
- 1250km gereden