weet iemand hoe dik nummer 3 moet zijn?
Want hier zit het probleem vn mn 5bak, deze zat er niet in, dus los tandwiel lager los in En de dubbelschakelvork zat omgekerd gemonteerd
the_destroyers schreef:Iemand tips over hoe je de schakelwals er het beste inplaatst bij een 5bak?
De assen samen met de klauwen in de rechter carterhelft steken.
De lange pennen die door klauwen zitten iets terug trekken.
Nu kun je de lange pennen iets uitelkaar draaien zodat je de schakelwals op zijn plaats kunt zetten.
Daarna kun je door wat tandwielen te verschuiven de korte pennentjes in de groeven van de wals manoevreren.
De Lange pennen kun je nu terug duwen op hun plaats.
the_destroyers schreef:Iemand tips over hoe je de schakelwals er het beste inplaatst bij een 5bak?
De assen samen met de klauwen in de rechter carterhelft steken. De lange pennen die door klauwen zitten iets terug trekken. Nu kun je de lange pennen iets uitelkaar draaien zodat je de schakelwals op zijn plaats kunt zetten. Daarna kun je door wat tandwielen te verschuiven de korte pennentjes in de groeven van de wals manoevreren. De Lange pennen kun je nu terug duwen op hun plaats.
Beetje moeilijk uit te leggen
De rechtercarterhelf, welke bedoel je daarmee? ontsekingszijde of carb zijde?
En neen de uitleg is goed.
Maar is er een specifieke positie in welke de wals moet zitten om te beginnen?
Okey, ja bij ik moet effe kijken hoe ik dat stukje eruit krijg (bij mij zit er een stukje in, dat erin word gehouden door een beugeltje), want in dit gat komt een veer en kogeltje he?
Ok, bedankt voor de tips, ik ga morgen aan de slag.
Heb je mss ook tips waar je het best tik met de nylonhamer, om je carters terug tegen elkaar te krijgen?