Andries schreef:ik laat mijn originele krukas aanpassen (samarin drijfstang etc) martijn stehouwer van emot vond die rooie krukas maar niks
omdat die helemaal 'dicht' is een originele heeft sleuven dat is beter voor de smering en die k-star kan wel aangepast worden maar dan gaat het rode opvulspul kapot bij het uit elkaar persen hij zei tegen mij dat ie bij racegebruik na 20 minuten blauw zal aanlopen
nee ik snap het ook niet omdat jij helemaal geen problemen hebt
ik was wel benieuwd wat hij er van vond en ik had nog een paar andere vragen
hij had hem 10 sec in de handen en toen kwam ie direct met dit verhaal
we zullen het maar op verkooppraatjes houden
wat hij bedoelde was denk ik de bovenkant van de krukas
dus het gedeelte aan de binnenkant van de wangen voor en achter het bigend
dat is bij een originele veel opener en daar zitten van die sleuven
bij deze krukas is dat opgevuld
Ik heb die krukas nooit in mn handen gehad. Dus kan ik er weinig zinnigs over zeggen. Ik kan me wel voorstellen dat ze iets andere (lees: hogere) eisen stellen aan een krukas die in de racerij wordt gebruikt. Alles wordt daar continu maximaal belast, heel anders als straat gebruik.
@ marco, volgens mij is een hoge carterdruk niet perse beter ofzo
tis schreef:Gebruikt er iemand zijn iphone als gps op de brommer? Wat is de beste gps voor op de brommer? (zonder data,dus via wifi en gps)(heb een iphone3gs)
Ik heb op mijn HTC TomTom software, zodat ik geen gebruik maak van data/internet.
1) Mijn neutraal-schakelaar werkt niet constant, het lampje gaat soms aan en soms niet. Als je dan met de schakelpook wiebelt wil dat nog wel eens helpen... Is dat bij te stellen??
2) Mijn oranje 1j5 start gelijk maar ik krijg hem niet meer uit.. Het vreemde is wel dat als ik hem van contact af zet en ik leg de bougie op de cilinder dat hij geen vonk heeft, dus dacht ik dat het wel in orde was!
Maar zodra hij loopt dan krijg ik hem niet met het contactslot uit. (de verlichting aan uit zetten werkt dan wel allemaal prima)