FS1 meeting Milsbeek 28 april 2012
-
- 2500km gereden
Zo, ben weer thuis en zit op de bank met mijn pootje omhoog.
Ben zeer dankbaar voor de geweldige hulp van Rob, om thuis te komen en af te laden bedankt ouwe pik!
Ben inderdaad zo stijf als een plank en het beentje wordt steeds blauwer en paarser.
Ik heb veel geluk gehad en dank onze lieve heer dat ik laarzen met stalen neuzen aanhad.
Was dat niet zo geweest dan had mijn halve voet eraf gelegen.
Ik dank jullie voor de warme aandacht en zorg en het zal wel een keer goed komen
Ook Nix en Pee67 bedankt voor de goede zorgen
Verder was het een geslaagde meeting met helaas een minpuntje waardoor het echte Milsbeek treffen geschiedenis is
Ben zeer dankbaar voor de geweldige hulp van Rob, om thuis te komen en af te laden bedankt ouwe pik!
Ben inderdaad zo stijf als een plank en het beentje wordt steeds blauwer en paarser.
Ik heb veel geluk gehad en dank onze lieve heer dat ik laarzen met stalen neuzen aanhad.
Ik dank jullie voor de warme aandacht en zorg en het zal wel een keer goed komen

Verder was het een geslaagde meeting met helaas een minpuntje waardoor het echte Milsbeek treffen geschiedenis is

1978 chroom 60 cc
-
- 500km gereden
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
bajaboy schreef:sterkte ouwe pik met je beentje (zal goed komen )
lekker weekend gehad met veel leuke mensen .
zal de filmpjes en foto s later plaatsen( en ja laars je staat nee ligt er op de film man maar ja die zullen we maar niet plaatsen he )
me aardig vermaakt al was het kort volgen jaar maar weer![]()
.
Hoe ist met Mark?
1978 chroom 60 cc
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 500km gereden
Laars schreef:Zo, ben weer thuis en zit op de bank met mijn pootje omhoog.
Ik dank jullie voor de warme aandacht en zorg en het zal wel een keer goed komen![]()
Hoezo geschiedenis is?
-
- 2500km gereden
Gisterenavond vonden enkele forumleden het nodig om een soort van lawinepijl af te steken.
Een zware knal die de eigenaresse heeft doen besluiten, na een eerdere waarschuwing, om de Yamaha club niet meer toe te laten.
De andere campinggasten hebben behoorlijk bij haar geklaagd, en terecht...
Jammer, HJ zal nog wel meer melden op het forum.
Een zware knal die de eigenaresse heeft doen besluiten, na een eerdere waarschuwing, om de Yamaha club niet meer toe te laten.
De andere campinggasten hebben behoorlijk bij haar geklaagd, en terecht...
Jammer, HJ zal nog wel meer melden op het forum.
1978 chroom 60 cc
-
- 7500km gereden
- Tombo
- 17500km gereden
Zo, ik ben ook weer thuis. Net ff gedoucht, zo ff eten en foto's bekijken
De rit ging vrij aardig, een paar pech gevallen (o.a. vastloper bij Gino, en een lekke band precies voor de fietsenmaker!), en helaas de crash van Johan, uiteindelijk is dat nog redelijk goed afgelopen. Beterschap iig (want je moet nog wel naar Engeland
)!

De rit ging vrij aardig, een paar pech gevallen (o.a. vastloper bij Gino, en een lekke band precies voor de fietsenmaker!), en helaas de crash van Johan, uiteindelijk is dat nog redelijk goed afgelopen. Beterschap iig (want je moet nog wel naar Engeland

-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
Tombo schreef:Zo, ik ben ook weer thuis. Net ff gedoucht, zo ff eten en foto's bekijken![]()
De rit ging vrij aardig, een paar pech gevallen (o.a. vastloper bij Gino, en een lekke band precies voor de fietsenmaker!), en helaas de crash van Johan, uiteindelijk is dat nog redelijk goed afgelopen. Beterschap iig (want je moet nog wel naar Engeland)!
Komt helemaal goed Tom!
1978 chroom 60 cc