wist je dat weer ergens bij één of andere vage advertentie rd50dx onderdelen heb gevonden,
morge gaat hij kijken wat hij nog allemaal van een rd50dx heeft, ik ben eens benieuwd
Yamaha rd50m schreef:wist je dat weer ergens bij één of andere vage advertentie rd50dx onderdelen heb gevonden, morge gaat hij kijken wat hij nog allemaal van een rd50dx heeft, ik ben eens benieuwd
hij had nog cilinder, achterspatbord, éénpersoonszadel en nog een hoop dinge,
goede vondst dus
Yamaha rd50m schreef:wist je dat weer ergens bij één of andere vage advertentie rd50dx onderdelen heb gevonden, morge gaat hij kijken wat hij nog allemaal van een rd50dx heeft, ik ben eens benieuwd
hij had nog cilinder, achterspatbord, éénpersoonszadel en nog een hoop dinge, goede vondst dus
Mooi! Achterspatbord is bijna onvindbaar, hoe doe jij dat toch?
hij had nog cilinder, achterspatbord, éénpersoonszadel en nog een hoop dinge, goede vondst dus
goed zoeken en bepaalde onderdelen kunnen herkennen ,
weet nog niet of het een rd50m of rd50dx achterspatbord is, beide zeldzaam, maar voor rd50dx nog net iets zeldzamer
goed zoeken en bepaalde onderdelen kunnen herkennen , weet nog niet of het een rd50m of rd50dx achterspatbord is, beide zeldzaam, maar voor rd50dx nog net iets zeldzamer
IK zou ze mss ook herkennen, maar ik kom zo een advertenties nooit tegen!