Twowheeler schreef:haha, bij m'n brommer kijk ik niet eens naar hoeveel het is. Dat is echt niks in vergelijking met de 55liter die in de mazda kan . Gelukkig ga ik met de bus naar de meeting (diesel) al is die ook wel prijzig als hij vol zit (80liter ofzo).
Ik ben ook m'n spullen aan het pakken
Bij mijn brommer en motor kijk ik er ook niet naar. Of die motor nou 1:5 of 1:15 loopt, maakt me niet uit. Ik rij hem voor de hobby Volgens mij zit ik nu de hele tijd rond de 1:14 ofzo, als je rustig aan doet schijnt het ding makkelijk 1:20 te lopen, maarja, dat is stom (circuit gaat wel richting de 1:5 ). In m'n Mazda kan 65 liter, ik tank meestal als het lampje gaat branden, en dan gaat er zo'n 55 liter in
Ja, brommer ben je klaar voor een tientje ofzo. Ik tank wel wat eerder hoor bij de mazda. tank inhoud is 55liter, maar zal wat extra bij kunnen als je hem tot de rand vult. Wat loopt die mazda van jou eigenlijk? Als ik rustig rij kun je 1:14 halen ofzo. Maar dat red ik nooit
Ik zit meestal tussen de 1:12/1:13, niet zo heel slecht voor zo'n grote auto met een 2 liter
Zo, net melkvrij broodje in de bakmachine gedaan..
Wasje gedraaid..
Nu nog wat spulletjes bijeen rapen en beetje bijtijds gaan slapen.
Morgen rest inpakken en alles inladen, en dan in de middag vertrekken.
Bus aan het inladen.. Street staat er al in, Suz frame ook.
Nu de losse dingen, onderdelen voor mensen, etc etc..
Streven is om over een uurtje te vertrekken. Hopelijk iets minder storm dan..