henkie22222 schreef:Ik kom [s]misschien[/s] zeker ook nog [s]heel even[/s] langs op donderdag. En eigenlijk kan ik net zo goed meteen blijven slapen daar op de camping, als je mijn tent toch mee hebt.
henkie22222 schreef:Ik kom misschien [s]zeker[/s] ook nog heel even langs op donderdag. En eigenlijk kan ik net zo goed meteen blijven slapen daar op de camping, als je mijn tent toch mee hebt.
Leuk, Henkie!
Moet even kijken of het uit komt qua tijd, moet sowieso voor het donker thuis zijn. Mn verlichting brand constant door, dus moet voor het donker thuis zijn Vanaf hoe laat ben je op de camping?
henkie22222 schreef:Ik kom misschien [s]zeker[/s] ook nog heel even langs op donderdag. En eigenlijk kan ik net zo goed meteen blijven slapen daar op de camping, als je mijn tent toch mee hebt.
Leuk, Henkie!
Moet even kijken of het uit komt qua tijd, moet sowieso voor het donker thuis zijn. Mn verlichting brand constant door, dus moet voor het donker thuis zijn Vanaf hoe laat ben je op de camping?
Wil proberen daar rond 15 uur te zijn.
Je moet dus niet voor het donker thuis zijn, als je daar blijft pitten in je tentje.
NIX schreef:Heb je factor 400 al ingepakt, nu we toch met ouwe koeien bezig zijn?
Tegenwoordig standaard bij de inboedel..
henkie22222 schreef:Ik blijf niet pitten. Alleen op de zaterdag, ga vrijdagnacht naar een gala en in de middag mag ik niet rijden, vrijdag is mijn laatste schooldag
henkie22222 schreef:Ik blijf niet pitten. Alleen op de zaterdag, ga vrijdagnacht naar een gala en in de middag mag ik niet rijden, vrijdag is mijn laatste schooldag
Aan de LSD dus! (laatste school dag)
Haha, schrok even. Dat kan toch niet de bedoeling zijn