Wist je dat 13

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

19 maart
Jeti schreef:Wist je dat de kip (Kauken) woensdag naar de dierenarts gaat, als zij dat nog haalt.
Wist je dat 12 jaar, mooie leeftijd.
Komt nu het hok niet meer uit om te eten.
D'r maatje (Kiep) is 2 jaar geleden al omgevallen.

Wist je dat Kauken vandaag echt afgemaakt..
Wist je dat het steeds beter ging en ze weer rond hinkelde enzo.. (miste een "teen")
Wist je dat ze afgelopen week het hok weer niet uit kwam om te eten enzo en niet eens meer op stok ging zitten.
Wist je dat naar bevriende dierenarts meegenomen.

Wist je dat van de week/volgende week het kippenhok afbreken en kijken wat ik qua materiaal kan gebruiken voor een brommer-afdak :oops:
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Zo te horen heb je goed voor je kip gezorgd.
Kijk eerst even in de FAQ.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

NIX schreef:Zo te horen heb je goed voor je kip gezorgd.

Moet ook toch.
Wordt wel een bejaardentehuis hier..
Chinchilla's van 16 jaar oud, katten zijn alweer 9.. Kip van 12..
En alles slaapt de hele dag :lol:
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

Jeti schreef:
NIX schreef:Zo te horen heb je goed voor je kip gezorgd.

Moet ook toch.
Wordt wel een bejaardentehuis hier..
Chinchilla's van 16 jaar oud, katten zijn alweer 9.. Kip van 12..
En alles slaapt de hele dag :lol:

Katten worden toch gemakkelijk 14jaar? :P
Bij ons thuis was de kat 19 toen ie het loodje legde! ;)
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Wist je dat ik net hoor dat de nederlandse regering is gevallen?
Mss komen jullie bij belgië dan? :P (maar Amsterdam hoeft er niet bij! :P)
Ben es benieuwd, hoelang zoiets bij jullie duurt, vast geen 500 dagen zoals hier :lol:
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

the_destroyers schreef:Wist je dat ik net hoor dat de nederlandse regering is gevallen?
Ben es benieuwd, hoelang zoiets bij jullie duurt, vast geen 500 dagen zoals hier :lol:

Ze willen zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen, deze zomer nog.

En ja, katten kunnen ouder worden, en deze gaan ook nog wel even mee, maar zijn gewoon heel lui :D
Vanmiddag lag hij weer op mijn brommerzadel (Suz dit keer) in het zonnetje.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

verkiezingen zijn waarschijnlijk op 12 september, niet?
toch best lang
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Jeti schreef:
the_destroyers schreef:Wist je dat ik net hoor dat de nederlandse regering is gevallen?

Ze willen zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen, deze zomer nog.

En ja, katten kunnen ouder worden, en deze gaan ook nog wel even mee, maar zijn gewoon heel lui :D
Vanmiddag lag hij weer op mijn brommerzadel (Suz dit keer) in het zonnetje.

Verschil met jullie is dat ze sneller overeenkomen, alhoewel het nu tg serieus gebotst heeft zo te horen...

Ken dat soort katten, zo liggen er hier thuis 3 ook. :P Slapen, opstaan en eten en terug slapen :lol:
Idd, liggen graag op een leren zadel in de zon, hier thuis ook :lol:
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

goed dat de poes doorleeft in het brommerafdak! ;)

wat die politiekers betreft...
moesten ze in Nederland stilletjes evenhard op hun mening staan voor ze beginnen samenwerken, zou het ook 500+ gaan denk ik,

jullie zijn gewoon beter getraind in samenleven (of -werken) met iemand die z'n eigen mening heeft over hoe het allemaal best wordt aangepakt.

wij willen nog steeds te hard alles zelf (binnen één partij dan in hun geval) oplossen..
dus suckt politiek bij ons (eerst geven ze niet toe, dan willen ze kost wat kost mee met de deelnemers, om vervolgens de beslissingen te ertragen, goed of fout maakt zelfs niet uit)

ik heb de indruk dat in Nederland sneller akkoorden woren gesloten, maar de onderliggende drijfveer nooit écht duidelijk wordt..

kort? ze praten maar wat, en wij dragen als gewone mensen de gevolgen,.. das niet ech landgebonden denk ik..

wat wij missen is iemand als die Rutger van geenstijl, die botweg dingen die duidelijk zijn op een platte boertige manier duidelijkmaakt..

éh 's nachts wtf, politiek?? voor je het weet laat je jezelf meevoeren in dat tijdsverlies! (gouw nog even een FS1-blok dichtplakken! (meen ik ook écht!)
when men were men, and helmets were for divers
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

wist je dat ik daarstraks nog effe snel een gegrondlaagd frame ben gaan afdroppen bij de vriend die een FS1-bouwpakket van me kreeg vr zn verjaardag?

Wist je dat ie dat nu aan het matschuren en schilderen is?

wist je dat ik nu even z'n blok aan het dichtschoeven ben op de livingvloer in Gent?

én het waarschijnlijk de eerste keer is dat ik een blok weer monteer zonder er enkele modificaties aan te doen ( hij wil netjes 45 om te beginnen)

sommigen verklaren me gek, maar das echt één van de beste cadeaus dat ik ooit een vriend gaf,
en dankzij de uitvoerige lessen kan ie het volgende keer gewoon zelf, dus das nog es extra tijd bespaard! :lol:

zal best een 'aparte' FS1 worden, gezien zijn stijl.. (hij is vrije keramiekkunstenaar, groene monsters op spagetti in glazuur etc..)

en goeie training voor de blokrevisies die op stapel staan (Nick en Alain's blok die aanschuiven in de rij)

ik mag me wijsmaken wat ik wil, iedereen heeft evenveel tijd in z'n leven terwijl ie bezig is toch?
FS1 blijft een heilige ontspanning 3h 's nachts maakt in deze niet echt uit!
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Je bedoelt dat je vriend net zo maf is als jij?

En over politiek: je analyse klopt aardig, maar daar heb je meteen het grootste probleem: hier kiest men met behulp van een stemwijzer de partij waarop hij stemt, of men kijkt uitsluitend naar maar 1 punt. Als de coalitie gevormd wordt, wordt er onderhandeld en worden dus consesie aan punten gedaan of ze worden overboord gezet, maw: net die punten die jij belangrijk vond, zijn opeens geen prioriteit meer in de gekozen regering. Gevolg is dat de kiezer teleurgesteld is en volgende keer op en andere partij stemt en politiek zo en korte termijn karakter heeft en men gaat voor snelle winst en voor de stemmen die men de volgende ronde weer hoopt te krijgen. Duidelijke irchting zit er niet meer in de partijen. Helemaal waar is dat ook niet, als je en beetje terug kijkt hoe partijen zich eerder bij coalitievorming hebben opgesteld en wat destijds echt harde punten waren, dat zou je stem moeten bepalen. Helaas kijkt bijna niemand een keer zorgvuldig terug, dus blijven we onszelf bezig houden en in hetzelfde kringetje rondraaien en wordt eke partij die geregeerd heeft daar de volgende ronde op afgerekend.
Kijk eerst even in de FAQ.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

mooie handel :)
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Hier wordt inderdaad wel een regering gevormd, maar is de afgelopen 12 (?) jaar al de zoveelste keer dat een vroegtijdig regering valt..

Nieuwe verkiezingen vind ik overigens niet erg. Alles behalve deze regeringspartijen..

Wist je dat ik gisteren hoorde dat je vanaf 1 mei hier een "wietpas" moet hebben, en dus lid wordt van een coffeeshop (max 2000 leden).
Om zo een pas aan te vragen moet je een uittreksel van het bevolkingsregister meenemen om aan te tonen waar je woont, want mag alleen binnen je eigen gemeente ofzo, dus niet meer naar andere shops.. In bijv Gemeente Zaltbommel is geen shop, dus iedereen hier wordt overgeleverd aan straatdealers ;) Dat gaat ook nog wel een punt worden denk ik.
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

YamaSam schreef:én het waarschijnlijk de eerste keer is dat ik een blok weer monteer zonder er enkele modificaties aan te doen ( hij wil netjes 45 om te beginnen)

Ga ik verrast worden dan? (met enige modificaties? :P) :lol: :cheers:
Moest ik toch es zo een revisie kunnen meemaken, roep je maar effe. Kan ik dat in 1klap ook zelf! ;)
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

the_destroyers schreef:
YamaSam schreef:én het waarschijnlijk de eerste keer is dat ik een blok weer monteer zonder er enkele modificaties aan te doen ( hij wil netjes 45 om te beginnen)

Ga ik verrast worden dan? (met enige modificaties? :P) :lol: :cheers:
Moest ik toch es zo een revisie kunnen meemaken, roep je maar effe. Kan ik dat in 1klap ook zelf! ;)

als ge wilt doe ik er wat aan? anders is de jouwe den tweeden he.. ;)

eens de werken thuis op gang zijn, kan ik daar wel weer even tijd voor maken, bel je wel alst zover is
Gesloten