FS1 meeting Milsbeek 28 april 2012
- NIX
- 10000km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 500km gereden
Tombo schreef:Het is op dat plein in Millingen, daar hebben we 4 jaar geleden ook gepauzeerd volgens mij. Voor het gemeentehuis, bij die 2 snackbars en rabobank. Iedereen kan ze dus mooi op een rijtje zetten.
Dat was met die toertocht vanaf Teersdijk Tom (kreidler-club), toen ik jou in Nijmegen oppikte en ik ter hoogte van de Matrix door die automobilist bijna naar de eeuwige jachtvelden werd gestuurd.
- Tombo
- 17500km gereden
wiebo schreef:Tombo schreef:Het is op dat plein in Millingen, daar hebben we 4 jaar geleden ook gepauzeerd volgens mij. Voor het gemeentehuis, bij die 2 snackbars en rabobank. Iedereen kan ze dus mooi op een rijtje zetten.
Dat was met die toertocht vanaf Teersdijk Tom (kreidler-club), toen ik jou in Nijmegen oppikte en ik ter hoogte van de Matrix door die automobilist bijna naar de eeuwige jachtvelden werd gestuurd.
Ohjah, toen, dat was ff schrikken!
Maar we hebben al vaker in Millingen pauze gehouden met de FS1 meeting.
Ik heb de route trouwens gelogd met zo'n programma'tje op m'n telefoon. Volgens mij kan ik het exporteren in google maps en in een tomtom formaat, weet alleen niet hoe

-
- 100km gereden
NIX schreef:Kan in een avond gefikst worden: zie de FAQ. Pomp de zuiger eruit, maak de groeven van de O-ringen heel goed schoon, stop de O ringen terug en ontlucht desnoods via de aansluiting van de remslang.
Dat klopt, maar niet als alles als 30 jaar vast heeft kunnen rotten. Draaide met een ringsleutel zelfs de bevestiging van de remleiding aan de klauw dol, dus dat gaat geklooi worden om alles los te krijgen. Als het los is dan heb ik het waarsch. zo gefixt ja, maar die vastzittende dingen gaan een hoop tijd kosten om te lossen zonder de boel te beschadigen.
-
- Site Admin
Ik heb de lijst zojuist geupdate: http://fs1forum.com/Meeting_deeln.html
De aanmelding van Bonne was in mijn inbox blijven staan en daardoor niet verwerkt
In totaal dus nog 3 BBQ'ers erbij.
De aanmelding van Bonne was in mijn inbox blijven staan en daardoor niet verwerkt

In totaal dus nog 3 BBQ'ers erbij.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1250km gereden